nuffnang ads

January 12, 2010

Terlajak kata..

Ya, itulah mood aku di office setiap hari selepas keputusan tak jadi berhenti. Malas nak cerita panjang tapi aku dah hilang semua mood untuk kerja rajin2, tuk grab all the opportunity, pengalaman, ilmu and so on hanya disebabkan ada sahaja perkataan atau ungkapan dari mulut rakan sekerja yang boleh buat aku berkecil hati.

Mungkin aku dah tua, kata orang 'orang tua cepat merajuk, cepat terasa' atau aku ni je yang terlebih hormon kecil hati dan terasa.

Aku tau la aku ada meeting this thursday and aku bukan buat tak tahu.. dah tersemat di dalam hati untuk minta ilmu dari kawan sekerja aku supaya nanti takde la terkontang kanting bila dalam meeting. Tapi ada je suara2 yang boleh buat aku terasa, walaupun nawaitunya baik tapi cara penyampaian kadang2 macam mengecilkan kredibiliti aku atau aku je terlebih emo!! tah laa malas pikir.

What ever it is, aku perlu kuat tuk hadapi semua ini.. nak matikan hati ermm binasa aku nanti! And pls i need komen yang membina dan menaikkan semangat bukan negetive komen.

luahan rasa di hari Selasa, kak gee pls help?? :P


9 comments:

cyanamoose said...

sabo jek la kemboja... bila orng nmpk yu telah berjaya menguruskan bdn{merujuk gmbo model} maka ramai la yg PHD{haha... langsung tdk releven ngan tajuk... kuang2}

Aujinz said...

kadang kadang orang terlupa,
mungkin mood masa tue tak berapa nak betul..diorang layan macam biasa macam time2 kita senget..

ade masa kita terasa.

Unknown said...

sanplawer, makbapak aku bagi masa setahun tuk kurus.. nasib baik depa tak suruh aku cari jodoh dalam setahun.. meroyan kang!! hahaha

thxs aujinz :)

otak3suku said...

saya wakili Kak Gee..dier sudah jawab

Yun said...

dewi, makpak suh kuruskan bdn lupe..taun depan baru dia pakse utk dptkan jodoh...hehehee:P

xpe dewi..mmg org len akan sentiasa busuk ati if ade org2 yg leh dijadikan pencabar terdekat..kalo dia dengki kat ko..meaning ko ade power utk menggulingkan dia...huk22

lagi satu./.tang kurus tu..caiyok2.....nnt aku leh jadik kan ko idola aku plak..ahaks

Dewman said...

panasnya komen u yun..
takde maknanya depa nak busuk hati kat i yang tak berapa nak pandai nieh.. hehehehe

Yun said...

serius...kalo ko xbagos....depa xkn jeles ngan ko..wakakakaa...

think positip k....new year..new resolution..wakakaakkaakaa

Unknown said...

yeah think positive.. thxsssssss banget!!
ketam plsss :P

Yun said...

beli ketam dulu..baru lah aku leh masakkan..

ketam mahal ok! mane leh sponsor di zaman gawat ni!

Nuffnang Ads