nuffnang ads

January 14, 2010

Mencari Jodoh

Masuk je 30 tahun, makin menjadi-jadi orang bertanyakan hal bila nak kahwin. Please laaa rimas tau, mengalahkan artis tak pun si kak gee.. eh kak gee dah ada 12 orang anak, ibunyah mithali..

Dua hari lepas, aku ada kenal mamat saiko kat alam maya.. sibuk tanya bila nak kahwin. as usual aku jawab la tak tau, takde jodoh lagi. sekali dia bagi jawapan cam chilanatzarbuspundekintamak ' ish..xkn xtau kot... .nk jd adartu ke??huhuhu...'

Kalau di alam maya pun sibuk bertanya apatah lagi in real life.. boleh tak bagi jawapan yang bersifat positif sket, contohya:
  • takpe insyallah esok lusa tulat tonggeng ada la tu.
  • cari la lagi, jodoh tu ada di mana-mana
  • bercuti la kat pulau, selalunya yang bujang-bujang suka skodeng awek vogel kat sana, opsss
  • bersosial la sket, tapi jgn amik XO puiler nanti bukan jodoh je dapat tapi sekali package anak.
aku pun jawab laa.. jawapan geram!!
'hey suka hati aku la bila nak kahwin.. ko bapak aku ke? ko ingat aku tak mencari!! bersungguh aku mencari sampai ke komuter dan ke UK, tapi non ado. takkan nak paksa cari jodoh.. tak pasal2 dapat yang songsang takpun yang suka sepak terajang, time main pun nak terajang ingat hardcore ke?'

Hah, kan dah gila meroyan!!..

susah la nak jawab.. jawapan simple aku selalu takde jodoh tak pun tarikh dah ada calon belum ada lagi. kalau dengan izinNya, insyallah aku akan kahwin..

tension laaa.. coklat plsss

luahan rasa di malam khamis, kak gee pls help?

7 comments:

Yun said...

best..best...kalo kite leh tentukan jodoh kite sendiri xpe lah jugak kan...

maybe..kite nak or kite kate dia jodoh kite...tp dah dia kate kite bkn jodoh dia....

lagipon....kalo lah kite lelaki..len lah cerita kan...hehehe.....nyiok jijon meroyan yg lelaki tu pon xjumpe2..ni kan kite yg perempuan kan...kan...hehehe tgu ajelah....

xpe dewi..insyallah jodoh tu dah ditentukan..maybe lambat sket jek..xpe ..biar lambat asal selamat..xkene sepak terajang..mane tau..nnt kite lah plg bahgia dr nyiok2 yg kawen awal tu kan..kan kan kan..who knows....kan kan kan..hehehe aku lak nk emo sekali..wakakakaka

Unknown said...

hahahahaha yun komen panas buat mek sharna tuhh!! harus jap lagi u kena baling ngan kasut.. opsss!!!

Yun said...

dia baling kasut..i sambut lah....leh juai kat lelong..dpt lah kos sara utk bas nk g keje senin nnt!

huhuhu:P

Aujinz said...

sensitip punye soalan..
kenape tak bg syarahan kat dier tentang qada' n qadar, ilmiah duniawi dan bagi bonus sikit tentang bab bab menarik dalam Tajul Muluk..

ngeee..~

Dewman said...

wahhh kurang ilmu.. maka kuranglah syarahan!! ala budak2 vf gak ni!! upset

cyanamoose said...

wey.. sape kata ai tak bahagia???? bahagia dalam pelukan okey.. majuk2 tu biasola nakkan perhatian.. opps!


kalo ai ade masalah pastinya kak gee akan dapat surat. tp now masalah ngan kerja jek yg bisa lg di handle.

relaks! kwn akak ramai jek berjumpa di alam maya.. uols kan aktif! pasti akan bertemu jodoh gak.. tkpun dengan ABNG ZIZO yg teruma tu.. opsss! lariksss

otak3suku said...

nanti saya khabarkan berita ini pd Kak Gee..tgu respon dari beliau

Nuffnang Ads