nuffnang ads

January 19, 2010

Tekanan

Selamat petang..

Aku tak ke kantor hari ini. Semalam aku mengadu kat kak gee yang aku sakit. Sakit apa nyah, muntah2 ke?? itulah kata2 yang keluar dari mulut kak gee semalam. tau la u tu dah biasa muntah2 sampai 12 orang anak.. jangan samakan muntah i ngan muntah kak gee. Upset tawww!!

Petang semalam aku sakit kepala. Semua bebanan dan kesakitan terkumpul bila aku tengah sujud. Bila bangun je, terasa badan terhuyung hayang. Jangan tuduh i amik XO ok.. i tak amik tapi kak gee ada amik? sila tanya beliau sedap tak? hahahaha

Ya, murid2 160 per 110 berapa? kira pakai jari ya jgn pakai mesin kira2.

Ya, itulah bacaan darah tinggi aku pagi tadi. Doktor pun terkejut!! tinggi sangat kata beliau. Patut la aku weng semacam. Padahal pagi tadi dah bersiap nak pergi kerja. Tapi badan aku tak mengizinkan aku pergi. Aku tak reti nak berjalan secara tegak. mesti nak ke kiri sikit ke kanan sikit. Aiyooo sangat bahaya kalau aku tgh drive. Maka baring je la kerjanya.. sambil mengupdate blog.. baru lepas makan ubat jap lagi kiok la tu.. Sok kena jumpa doktor lagi utk ambil bacaan tekanan darah. doktor kata at least 5 hari utk pastikan samada aku stress atau benar2 darah tinggi. hope stress la kan!!

Stress!! tak tau, maybe or maybe not. kerja?? maybe or maybe not. tah la malas nak fikir, aku nak rehat nanti aku stress balik.. aku benci imageeeeeeeeee!! opsss hahahaha!!


baby rambut sejemput.. dah macam rambut si ceplos..

Tuk farah, congrat kerana melahirkan baby girl Nur Airish Dania.. sedap nama.. nasib baik tak airbrush.. opsss, gurau je jgn marah tau.. bestnya ko farah anak dah tiga aku sorang pun takde lagi.. harapkan anak tekak, anak rambut ngan anak mata je yang aku ada.. hahahaha!! insyallah ada masa aku g tengok ko.. bila aku dah tak weng..

p/s: badan dah start kebas2 kejap lagi akan terbongkang..

3 comments:

Aujinz said...

fuiiyyyooo..
sangat tinggi..

may be stress kot...??

raficyber said...

ok dewi ko dh potong tekanan darah aku. hehehe.
jangan le ko benci image tu. sian dia. Image tukan baby ko. hehhehe

Dewman said...

bukan baby betul.. baby angkat je :P

Nuffnang Ads