nuffnang ads

January 28, 2010

Separuh harga

Aku ada berita baik tapi biarlah aku simpan dahulu risau nanti tak jadi pula. Kalau tak jadi, aku juga yang malukan.. keluar kat paper hmetro 'Artis perasan lawa tak jadi beli kerete myvi'.. Bila dah settle belah sana dan settle belah sini aku pasti akan cerita terutama pada ahli2 GGO. Doakan aje ok!!

Ya, aku saving almost RM45.. balance aku nak beli bra baru yang ada ropol2 pastu bunga sekuntum.

Aku mengambil kesempatan di sini untuk mengucapkan terima kasih kepada ktm kerana memberi diskaun sebanyak 50% bagi menghargai pengguna ktm. Sejuk hati aku mendengarnya. Tapi kenapa Feb je.. buatlah tiap2 bulan? at least kalau service tak bagus pun, aku takde la kisah sangat.. kurang sikit dosa nak maki hamun.. ni lambat sket, ada je ayat maki baru aku cipta.. sapa nak ayat maki yang hazab sekali dengar boleh pengsan, boleh email ke kakgeeanakduablas@gmail.com.. kak gee banyak koleksi!

hak milik kekal si ammarita.. gigih naik lrt walaupun ada keta.. eh aku pun camtu apa.. hahahaha!!

15 comments:

Aujinz said...

heeh...

cik dewman mo beli MyVi ker...:D

Dewman said...

eh tentulah tidak.. watpe beli myvi.. baik beli honda!! ada la berita baik.. later la i talk talk to u okehhh

... said...

citer per? naik pangkat? naik gaji lg? tukar keje? bertemu jodoh? turun berat 5 kilo seminggu? pakcik misai sudah tidak ditemui?

Dewman said...

amboiiii hsm semua kebarangkalian ko keluarkan ya.. hahaha!! jodoh tu dah 2 kali aku tolak.. ajar i camna nak tegur cucian mata i tu?? hai boleh berkenalan?? hohoho so so so kelakar :P

Aujinz said...

Cik dewman :

ape kate.. direct jer cakap..

"you free tak...jum tengok wayang..."

Dewman said...

haippp cannot like that larrr.. i masih wanita melayu separuh akhir okehhh!! tadi jumpa lagi.. jalan sebelah dia jek.. tapiiiiiii cam biasa membisu.. aiyoooo!! lantak la

Yun said...

owh i tau tau..pasai pa..mlm td dah mimpi..

owh..koleksi pas bulanan ni..aku baru ade 1...sbb baru berkecimpung ..hehehe gara2 nk jimat kos..wakaakaka

ni pasal bas rapid xbuat tiket harian lagik!

Dewman said...

ya memang jimat.. aku soker okehhh!!

ermm apa yang u mimpikan tu? citer meh

cyanamoose said...

ala.. kemboja..suka tau bg tajuk sensai then tkmo citer... ke citer yu dilamar laki leklam yg sempat yu candid tu?

ai asa bab jodoh kena tanya kak gee... dia ebat, anak dua belas tau

Yun said...

mesti pasal you dah hantar form mau sambung belajar lagik..

xpe nnt kompem you aka hantar form utk tok kadi plak..ahks

Dewman said...

leklem candid tu.. choiiii!!

ni memba aku dok membebel.. suh aku bercampur gaul ngan ramai sket jejantan.. sosial biar lebih!! ni tak alih2 kawan ngan leklem.. opss sapakah leklem yang disebutkan itew..

... said...

memule senyum manis (make sure dia pandang) pastu ckp "hi". harus tebal muke tuk sambung conversation. pastu ckp pasal keadaan keliling. cth "arini xramai org plk kan? dh cuti cny kot".."awk xamik cuti ker? pjg cuti leh amik ni"..pastu pepandai laaaaaaaaa..xkan adek mo ajar kot..kak gee mane kak gee

Dewman said...

yun.. study tu tgh.. tapi bukan gembira sangat rasanya.. aiyoo bila aku call mak aku mesti dok tanya bila nak sambung belajar..
form tok kadi.. kasi hsm lepas dulu.. hahaha

berita gembira ni lambat lagi maybe april or may.. kasi korang panas suam2 kuku je dulu.. hahaha

hsm.. next week kalau jumpa lagi aku try tuk tebalkan muka just say hai.. kalau dia pandang wat2 tak tau boleh??.. rasanya kak gee maybe ada solution yang lebih bernas..

Hello Lovers, (: said...

Kumpul sume buat balut hadiah.

Dewman said...

hello kamil.. eh lovers!!
pembalut hadiah pada 17 Jun boleyy?? :P

Nuffnang Ads