nuffnang ads

January 11, 2010

Ngantuk



Tataplah soft toy kesayangan hamba sekarang yang diberi nama cikki.. eh greeny! jijon u ada soft toy ke? opsss!! hahahahaha

Insyallah coming soon aku akan ada soft toy baru bernama gary (haiwan peliharaan spongebob).. aku titip dengan enchik deng yang akan ke london membawa surat cinta ku untuk abg engineer di sana. :P


seperti yang dijanjikan, inilah satu-satunya gambar sup ketin yang sempat aku tembak.. oleh kerana aku bukan jenis makan bahagian dalaman haiwan maka aku order sup ayam je.. memang mervelos! sup yang tidak byk minyak, sedap di makan bersama nasi puteh dan telur dadar garing. Terasa air rebusan tulang dan kepedasan cili padinya.


Sarapan pagi, resepi air tangan sendiri, oat bertahtakan vege+chicken ball dengan kicap bangau dan cili padi.


Kucing kesayangan jojet tompok namanya, kalaulah abg kucing kesayangan jijon ada lagi.. sudah tentu abg kucing akan meminjam tompok untuk disenyawakan. tompok ni baru baik dari flu, seharian tompok kat rumah makcik aku. kerja tompok makan tido makan tido.. sama naik ngan makcik aku, makcik aku tido tompok pun tido.. ada gambar tapi kerana tahap keseksian betis makcik aku maka haruslah direject.

Semalam aku layan AJL, rasanya dah lama aku tak tgk. akibatnya aku ngantuk tahap sorong bantal terus tido laa..

tu je.. bye bye :)

4 comments:

Aujinz said...

Sup ketin tue nampak menarik..
kat mane leh dapat?..

Unknown said...

kat bangi..
u shud try la aujinz, lain tekak lain rasanya!!

otak3suku said...

akaq nyer toy kadang kala soft...kadang kala hard...but most of the time HARD..matilaa!

cyanamoose said...

erm.. nk tanya jiwa kacau... yg HARD tu name cikki ka jinjan? opps!!! {mcm salah tempat bertanya jek}

Nuffnang Ads