nuffnang ads

January 22, 2010

Please check

Jom tengok email ofis aku..

Banyak giler okeeehhhh!

Email cron.. memang hari2 akan dapat email secara auto. Ada alert tuk database, tuk migration, audit dan extra2.. kalau rasa nak send email kat boifren/tunang/skandal/suami/cucian mata setiap hari, setiap saat, setiap minit, setiap jam pun boleh.. bacalah sampai kejung biji mata.

Web designer yang malas membuka email..

Opsss terkutuk lak.. jangan marah ok, nanti designkan satu header lawa2 tawww.. no gambar vogel plsss!! :P

Suci, bersih, putih

Inbox aku.. setiap hari aku akan dapat email auto.. semua pasal duit, kechingggg!! kat dalam drafts tu semua email2 yang aku pernah antar untuk contoh di kemudian hari.. tak pun dengan menggunakan cara copy and paste pastu tukar tajuk.. Kami semua gunakan email sebagai alat komunikasi. So, make sure tgk inbox sentiasa, mana la tau tetiba ada meeting.. pastu tak pergi, tak ke kena maki!! opssss maki la mak, mak tak kisah, mak relaa.. hahahaha!!

2 comments:

Aujinz said...

ngeh ngeh ngeh...
rajin clearkan melbox eik..

tapi takpe...melbox macam infiniti jer dier punye kapasiti..

melbok kompeni aku, sampai kena maki ngan bos sebab email kena tendang.. dah buncit tak reti reti nak clearkan..

Dewman said...

hahahaha..
selalunya last yearnya email aku akan clearkan!!
pastu nak cari balik dah takdekan.. mulanya nyesall..

Nuffnang Ads