nuffnang ads

January 16, 2010

Lemak

Morninggg..



aku bangun awal hari ni, seawal 7.30 pagi aku dah bersiap2 untuk memecahkan lemak. cuaca yang baik dan pakcik bermisai lebat juga tidak kelihatan. minggu lepas aku berjaya menurunkan berat badan 2 kilo tapi minggu ni rasanya maintain stamina pun kurang.. aku kumpul lemak hasil daripada nasi arab dan nasi lemak dendeng.. pagi tadi pun dah belasah nasi kerabu.. so how nak turun? pastu membebel sorang2. Kalau aku ada boifren sudah pasti dia bosan dengan bebelan aku. Hanya sheleq seorang sahaja yang memahami jiwa dan raga aku.. hahaha!! aku tau ko pun belasah nasi kandarkan? :P

Nothing much to do on weekend. kalau rajin aku pergi tengok wayang. nak jalan2 tanpa hala tuju aku memang malas. nak belanja tetingkap pun malas. perlu saving sebab next month kena servis kereta. nak balik kuantan lagi. nak beli hadiah tuk bonda dan ayahanda lagi. so duduk la kat rumah cuci baju lipat baju dan tidooooo.

Okla aku nak layan cerita full house nak tgk rain.. ehem ehem phewwwiittt!!

p/s: aku ada jual lemak, beli 2 kilo dapat free sekilo.. pembelian amat terhad!! cepat, jangan ketinggalan dengan promosi ini.. :P

7 comments:

Aujinz said...

aiyyyoo...

...
sedang berusaha untuk menurunkan berat badan dengan cara tak makan nasi selama 60 hari..lapan blas hari lagi nak cukup...ngee

errr.. boleh?..
saya pun ade lemak lebih untuk dijual..masukkan dalam iklan skali yer..

Dewman said...

fuhhhyooo congrat!!
ermmm so ganti apa kalau tak makan nasi.. bagi la petua :)

Yun said...

aku xleh beli lemak....kang lemak aku berlebihan puler....


tapi kan dewi...aku pon menhiruo udara segar pagi smlm..tetapi..tgh semalam..aku menghirup rakus lelehan nasik kandaq...how?

Unknown said...

hahahahahaha.. tau takpe!!
pagi aku sedut oksigen, lari2, naik bukit bagai.. pastu melantak nasi kerabu bertahtakan ayam masak merah plus roti bakar!! lagi laa howww??

cyanamoose said...

apa kata yu jual lemak kat kak gee? sure larissss!

Unknown said...

nak ke kak gee tu?
takut tak larat nak jaga 12 orang anak, husband lagi.. skandal lagi opss!!

otak3suku said...

sibbaik Kak Gee tiada berukben kan umah...kalo x siapla yu kene cacian hanjeng!..ops

Nuffnang Ads