nuffnang ads

January 15, 2010

Sangat Serius

today?? Nothing much happened.. hanya tension dibelungi coding image yang tak siap2 lagi.. aku dah buntu rasa nak pergi bertapa di gua mencari ilham.. aiyoooo, sekali balik dapat ilmu dari jin badang opsss isu sensitif.. ada sesiapa nak muntah aku, supaya kuat di malam hari.. hahaha!!

Petang tadi, aku dan rafi telah ditegur oleh abg ammar. Sibuk je tau tadah telinga mendengar perbualan kaum wanita terchantek di abad 2010.

ammar: cara korang berbincang serius giler, macam tengah bincang macam mana nak solve coding.. padahal pasal nak besarkan cafe, design, color, makanan apa nak masak?, meja/kerusi mana yang cantik?, income berapa?.. yadda yadda blaa blaa yaddddaaaa blaaaa..

kecohhhhh tau.. dah macam bapak2!!

Kenangan dengan iwa di resort serai, rompin..

untuk perempuan ini, selamat pengantin baru iwa dan pasangannya.. semoga berbahagia sehingga ke anak cucu. sorry aku tak dapat hadir ke kenduri ko di gemencheh, di atas sebab2 tertentu.. nanti aku bagi surat formal siap pos sebab manusabab aku tak dapat hadir.

ala sebabnya aku nak diet..tetttttt salah! sebab aku takde geng nak ke sana.. akukan buta jalan haruslah aku sesat sampai ke kuantan. hehehehe

p/s: aku benci maxis broadband a.k.a berukband.. next month aku nak tukar ke streamyx.. aku dah call bertrillion mengadu pasal keslowan nak mampus.. berangan baru 7 kali.. enuff said i'll change!! streamyx walaupun ko kejap ok kejap tak ok.. tolong tunjukkan kehebatan ko kali ini. motif maxis slow, sebab user ramai pastu sistem tak upgrade.. well jawapan yang sama tuk mana2 vendor :)

2 comments:

Aujinz said...

owh..beruk aku pun name Maxis..
tapi dier cuma selo waktu petang jer..

setakat nie..masih lagi leh bersabo.. ngee~

Dewman said...

tak boleh nak bersabar.. since last month!! cukup bulan terminate then amik streamyx lak

Nuffnang Ads