nuffnang ads

January 18, 2010

Tegur

Aku nak membebel kepada diri sendiri kerana diet hari ini sangat hancur. Aku baru je balik bercikcuran bersama kak gee ditemani filo (comelll) dan napsa (juga comel). Bagus juga berborak dengan mereka, lintang pukang english aku. Tak cuba tak taukannn. Dulu masa aku kerja event selalu berkomunikasi bahasa omputeh dengan client tapi sekarang jarang sekali.. nak cakap kat tegachi suh beli kain sari pun payah.. kain dalam english apa? hahahahaha!! so guna je la metarial, asal faham.

Hasil dari diet yang ketat dan inilah hasil badan i sekarang.

Pagi tadi akak phd tegur aku sudah mengecil sedikit. Sedikit ya tuan2 dan puan2.. Aku tak perasan pun sebab tiap kali timbang takde pulak turun. Tapi aku ada notice bila pakai seluar rasa longgar sedikit. Sedikit ya tuan2 dan puan2. Jangan terlalu gembira, tipu la kan tak rasa gembira.. tak ke rasa bangga kembang semangkuk bila orang tegur kita mengecil sedikit. Sedikit ya tuan2 dan puan2. Makcik aku pun ada tegur lepas jogging hari Ahad. Dia cakap bila tengok dari belakang nampak kecil sedikit peha. Sedikit ya tuan2 dan puan2.

Maka dengan itu, usaha harus diteruskan.. aku ada lagi 11 bulan dan beberapa hari untuk kurus. Dewman bolehhhhhhhh!!

4 comments:

Kenanga said...

KELAZZ GITU!..soalan pertama muncuil dr yu..kat kodai tehObeng 70sen..."akaq nampak kecik ke nok?"

Aujinz said...

yay..
Dewman boleh...dah kurus tue..dah boleh di teruskan..jadikan murthivasi diri untuk mengecikkan lagi...

chaiyok chaiyok...

Dewman said...

wahhh thank you, thank you!!
upset la kak gee nih.. pehcah lobhang

cyanamoose said...

try korek rasie kak gee tu... anak sepuloh noks... kurus cam papan jek.. no shape. opps!

Nuffnang Ads