nuffnang ads

January 25, 2010

Berhenti


Aku rasa, jdm buat aku pening kepala la.. Takkan sebab jdm darah tinggi aku naik. Bukan darah tinggi disebabkan garam ke? Takpe, kita try abiskan lagi sekotak.. kalau pening juga, aku akan stop ambil jdm dan gantikan dengan bio-protien. sama je fungsi tuk bakar kalori.

Atau, adakah aku terlalu banyak tengok tulisan kecil di monitor. Power mata dah menurun, perlu check semula. nampak gayanya aku kena buat appointment dengan akak phd di hkl sambil cuci mata pelajar kat sana. Atau perlukan aku memperbesarkan font dari 12 ke 40?

Atau, adakah aku terlalu banyak sangat membaca email dari ggo yang banyak masuk hari ini. dari citer fb, peminat, cerai, janda, kawin, barang hantaran, aduka, talkin, berdada bidang, kulit hitam.. aiyooo banyak tauu input.. input mula2 tak sempat nak di outputkan lagi dah masuk input baru. kejung terus otak!! tua dah ni kena tukar ram baru.. 100terabyte cukup?

Atau, aku hanya makan roti bakar berserat tinggi 2 keping cicah dengan chicken soup.. tghari jdm, petang nak makan roti tapi masuk semut.. hampeh! mesti semut dari meja rafi.. sebab rafi dah tukar bekas coklat daim.. maka roti aku jadi sasaran semut. malam aku makan tah berapa biji cekodok manis.. pastu minum mililea. ermm kurang makan nieh.. slot tuk nasi takde.. ayam pun takde.. sambal belacan, telur dadar, sup sayur, kari, tempe, tomyam, mee goreng hailam, ikan bakar, tempoyak ikan patin..

ok la ngantuk.. tido..

5 comments:

Aujinz said...

fuiiyooo...
semut member sebelah di salahkan..
malam malam makan buah jer laa Cik Dewman...

buah ape?.. haaa..itu yang kita tak tau tue...buah jambu laaa..... ♫

huhuhuhu...♪♫

cyanamoose said...

aiyoooo... input byk sgt tu... ai ase sbb yu dok imagine cikjan berdada bidang tu cmner rupe.. yola, ari2 jumpa cikjan cikeding cm kenanga tu..tkde bidangnyer..opps! akak ZIP mulut okay

Yun said...

slot kan lah...tempe tu dlm makanan harian...

ater SAY NO to nasik kan....tp not at all lah..seminggu sekali dua kene amik nasik jugak..kang ko gigil cam kak gee demam kepialu plak nnt...sape nk angkat kan mangkuk bubur?

bubur aku tapau kat kg. baru jek...heehhee

raficyber said...

amboi3. semut dr daim aku jg yg dipersalahkan. mana dtg tah semut tu. padahal daim tu dh sebulan kat meja aku. ari isnin aku dtg terus ada semut. misteri.....

Dewman said...

aujinz buah jambukan banyak kalori..

sanplawerrrr nak laksaaa.. plsss?? :P

kantannnn nak ketam masak berlado.. plsss?? :P

rafi sok kita siasat dari manakah semut itu datang? nak kena wat application tak? byk guna if else tu? hahahaha

Nuffnang Ads