nuffnang ads

January 9, 2010

Mood


masih dalam mood menyambut harijadi..

quick update for today and coming event,

pagi tadi aku dikejutkan deringan telefon dari bondaku. ini adalah panggilan pertama dalam hidupku bila bondaku menangis ketika wish bday. hanya ucapan simple tapi membuatkan hatiku sebak lalu menangis teresak2. siyes sedih!! agaknya kalau umur 40 tahun, 3 hari 2 malam agaknya aku tak berhenti menangis. kemudian berbicara bersama ayahandaku pula, time ni suara macam nak taknak keluar. aku dah 30 tahun, mereka semakin berusia. haiiihhhh sedihnya!! semoga aku sempat membalas jasa dan budi mereka. Terima kasih mama & papa, kerana bersusah payah membesarkan kaklong selama 30 tahun. besar secara terlebih normal pula tu!! :P
pesanan mama & papa akan kaklong tunaikan, insyallah! aminnnnn..

petang ni aku ada makan2 sup keting di bangi.. gambar nanti aku upload.

midnite aku ada janji dengan sheleq menonton bioskop, movie old dogs. birthday sheleq juga jatuh pada hari esok. so join the club beb!

thxs to all yang wish bday tru sms, call, facebuk, email, comment and other medium. for those yang doakan aku semoga dapat jodoh, sila mainkan peranan anda untuk mencari jodoh yang sesuai untuk aku.

5 comments:

Aujinz said...

hermmm...
mau cari yang gi mana bu?

jelaskan ciri cirinya...:))
kot kot aku ada dalam pencarian kamu..
salah..
kot kot adik aku ada dalam senarai pencarian lelaki idaman...ngeh ngeh ngeh..

otak3suku said...

Jadikan Ella sebagai idola uol..Ella 44yo pon masih single...ops~

Dewman said...

aujinz, adik wat pe.. anak hekan dah ramai nie!! hahahaha

kak gee, kenapa ella napa tak ko je aku wat idola.. hahahahah :P

Yun said...

kalo ko wat dia jadik idola...nnt ko kene pakai baju kotak2...
waaaaaa lariksss!

cyanamoose said...

tp sesuai gak kalo kak gee idola.. idola slimzzzz tanpa jusmate!

btw ai mmg wat entry yu ngan idola yu... hahah

Nuffnang Ads