nuffnang ads

January 21, 2010

Kidal

Aku ada tag untuk ahli GGO.. tag ni senang jek.. bukan suh korang buat kek ke, masak ketam berlada ke, laksa ke dan sebagainya. Anda hanya perlu menulis. Ya, menulis.. senang bukan? Sila tulis nama gelaran dan url blog anda menggunakan tangan kidal. ya tangan yang digunakan utk membasuhhhhhhh ehem ehem opsss!! anda hanya boleh menulis sekali sahaja.. motif permainan, 'cantik ke tulisan menggunakan tangan kidal'..

Aku juga tag si Aujinz.. dan sesapa je la yang nak buat..


Tulisan aku maha comel sepersis orangnya..



Tulisan database admin, takde maknanya macam sinclair tapi ada iras radhi khalid.


Tulisan techinal support, kejang ketika menulis..


Tulisan web designer yang nak berhenti.. upset!! takde orang nak kacau aku dah


Tulisan progarmmer, ok la kan.. tulisan masih ada logik!


Tulisan si kuzi, aku dah tag nak juga bagi kat aku suh upload. Motif?

19 comments:

raficyber said...

huduhnya tulisan aku.

HambliDesign said...

berseni sungguh diaorg niee...hehhehe

cyanamoose said...

kalo abg mus kus kus tulis boley ka? dia mmg kidal pun.. hehe

Dewman said...

hek alah enchik hambli.. tadi kata dah komen beratus2 patah perkataan.. ni jer? hampeh!!

sanplawer, dua2 belah tangan boleh tulis ka? so camtu pakai kaki.. hahahaha

Aujinz said...

aik...macam mane aku pun kena....

baik..nanti post kat belog....

(..sure huduh giler...)

Dewman said...

tak kira aujinz pun kena gakkk!! hahahaha
siapla tak sabar nak komen nieh

HambliDesign said...

Dewman...i dah tulis byk tapi....nak jimat kan space je nie..kang power trip lak...hehehe

Dewman said...

hahahaha, ada kena mengena ke?? nanti before u berhenti sila la tripkan power tuk sehari!! boleh tgk tarian tiang seperti korang janjikan dulu.. opsss

HambliDesign said...

suruh Ammarita ler jadi PM...mcm2 tarian ade..hehehe

Aujinz said...

dah siap post kat belog...
ngeee...

Yun said...

alah...aku nye entry tulisah huduh aku xsiap lg..ko suh wat TAG...aku baru nk mntk tips camno nk cantek kan tulisan aku...hehehe

xpe,..ni nnt aku buat k!

Dewman said...

hahaha.. takde tips.. hodoh tetap hodoh.. :P

Yun said...

alah..kalo muke hodoh..leh jek pg treatment....& nnt jadik lah cantek..xpon wat pembedahan pelestik kan...

xkn tulisan huduh akan gtetap huduh..

sentap mak ok!

Dewman said...

eh tulis sekali je tau..
bukan berkali2 sampai cantek..
:P

Kagami said...

hahaha...aku pun nak masuk gak pertandingan tulis kidal ni..camana ha?

Dewman said...

ok, aku tag ko.. sila buat ya!! nanti dah siap bgtau.. judges akan komen!!

atoy said...

aku punye paling hemsem..hahaah

Dewman said...

huh!! ye ler atoyyyy.. nak muntah panggil atoy :P

Kenanga said...

xkreatif lansung uol ni...mrasa ke blog kakak!

Nuffnang Ads