nuffnang ads

August 2, 2010

Sakit



Sebelum aku hanyut dengan kesan ubat dalam badan, aku nak upload gambar dari fb enchek deng. Gelak bagai nak rak tapi takde rasa pun.. sebab badan aku dah kebas. Yang keluar air mata itupun sebab tahan sakit.

Owh lupa nak citer, aku demam panas 39.5.. nasib baik bukan demam denggi. kalau tak lagi parah! Parents ngan adik aku ada call tapi aku tak pasti aku jawab apa sebab badan aku dah penuh dengan ubat.. percakapan dan perbuatan semuanya dah dikawal oleh drugs. harap2 tidak la aku merepek meraban.

Dah dua hari aku makan biskut.. itu je yang mampu aku telan buat sementara waktu.. lidah aku rasa tawar.. Oklahh aku dah nampak kabus puteh ada pelangi.. eh wait seminit ada abg polis laaa panggil aku.. Bye semua!

4 comments:

Yun said...

abg polis panggil terus tinggal kan kengkawan dengan ayat tergantung ek...xpe xpe...

Dewman said...

sambung kat krabi.. aku dalam proses nak membeli..

Yun said...

wow...doa aku dimakbul kan ke?

uhuk..amin yarabbalalamin...:D

p/s: abg polis ko xbawak g krabi kan? nnt proses ambung cerita terbantut lg plak

Dewman said...

hahahaha..bawa photo je? bleh!! nak jugaaa :P

Nuffnang Ads