nuffnang ads

August 7, 2010

Tiada Kata Seindah Bahasa

Last Thursday aku ada kat pwtc. Planning pun last minit. Si amsyah punya kerja la ni.. bagi kad last minit nasib baik aku pakai sopan.. ala, macam la aku boleh pakai seksi2.. lemak merata2 tak seswai tuk ngorat artis nanti.

Pengakuan ikhlas dari aku ya, ni adalah first time aku pergi event camni boleh jumpa artis veteran dan yang baru. Nak kata jakunnnnn tuuuu ada la sket. Aku ni jarang tengok tv.. kesimpulannya aku hanya kenal muka tapi tak tau nama artis. Tapi, aku sanggup google kalau artis tu handsome bukan sebab dia pandai berlakon pun. Maka aku sanggup google tgk butiran peribadi dan gambar. wahhh gila horror! tapi kejap je la pastu aku suka tengok artis lain lak. Aku takde idola dari kalangan artis, yang ada pun makbapak aku je.. ni pujian ikhlas.. mak pinjam serat!! gitewww ahahah!!

Event ni sempena pelancaran buku "tiada kata seindah bahasa" oleh Datuk Jamil Sulung. Beliau adalah pengarah filem batu belah batu bertangkup. Aku baru tau, ish ish ish teruk betul aku ni! Ramai artis yang ada malam tu.. Azlina aziz dan kakaknya memang terbaik la.. suara mereka memang sedap dan yang lain2 pun sedap juga.

Tetiba.. jeng jeng jenggggg muncul seorang jejaka dengan suaranya yang macho.. sungguh kelakian ya suara dia.. muka si fatien dah berubah, suka katanya.. "mak sokerrr artis ni nyahhh!" ya laa, dan dan aku nyah kannn.. hehehe ayat rekaan semata2 ya. Aku tak kenalllll.. nama dia razali hussin.. aku suh fatien google time tu juga.. owhhhhhhhhhhh dia nihhh kenal laaa.. dia berlakon dalam citer kayangan sebagai abg b. Dalam tv aku tengok biasa je.. kat luarrr gila macho bebbbb.. cakap macho, amik gambar macho, berdiri macho, termenung macho.. semua la macho.. butiran peribadi.. masih single katanya.. tetiba nak tukar dari abg polis ke abg artis.. how?

Aku sempat amik gambar, ok siyes sexcited sangat time ni.. ally ada, a. galak ada, arash ada, zed zaidi yang rambut sepesen tu pun ada, kak ogy very the kelakar one pun ada, shanie the cute pun ada, zulhuzaimi perokok tegar je aku tgk pun ada. Owh zed zaidi terkejut ok bila aku tegur dia.. secara spontan dia hulur tangan.. wahh apa lagi salam je la kannn! Ok jom tengok gambar.. tak banyak yang lain ada kat fatien.


Aku sedih time Datuk Jamil buat ucapan, kejap je dia cakap sebab takde suara sangat.. he's 84 years old. So, wife dia Rosnani yang bacakan. So touching ok!


Nomm Nomm Nomm.. hahaha sorry gambar artis takde.. makanan ada, wajib!

5 comments:

Kenanga said...

Razali hussin mmg machho uoll!..tapi kan uol, dier dah lanjut usia...motif xkawin lagi?..mrasa jawab!

Yun said...

owh mamat tu ke..
eh dia xkawen lg ek...

owh tetibe teringat kat pasangan ehem ehem kat bukit tinggi sabtu lepas..sesuatu sungguh!

Kenanga said...

ye nok, dier sesuatuh okei...ade artis kertu jantan duk gilaa kat dier...opss~...matilaa goss-ggosss

ros said...

slm ziarah..jeputlah singgah ya..tq

Dewman said...

ehem ehem kat bukit tinggi? aku ketinggalan ke? gossip apakahhhhh?

Nuffnang Ads