nuffnang ads

July 28, 2010

Student Nursing Berasmara dalam Toilet

Tulisan tu kena censored risau di cop racist.

Ini bukan tulisan aku, tapi tulisan budak opis aku. Selalunya lepas ke toilet dia akan ke bilik meeting tuk solat.. tapi kali ni terus ke tempat aku minta paper dan pen nak tulis. Nahhhhh ini gossipnya.. terus memba aku terbantut nak amik air semayang. Tak kusyuk nanti dengar keluh kesah mak esah dan pak pandir..

Ok tu je.. eh wait seminit.. keluh kesah ke keluh resah? hahaha

Lupa lak nak citer, memba aku ada wakafkan sabun buku.. tapiii lepas dengar citer ni terus geli nak guna. Adakah mereka guna untuk membasuhhhhh?? Oh Tidak!

5 comments:

rafi yg dh tak cyber said...

tulisan sapa ni? teruknya

Kenanga said...

wow..dier pon kaki skodeng org buat projek!....kah kah kah

Dewman said...

upset kaw kenangan, orang kuat semayang tu.. kaw ado.. aku pun takdo!! maybe time nak basuh muka tu terdengar uhhh ahhh ehhh.. tu terus cabut! hahaha

Aujinz said...

kalau aku..standby henponnn..

gahahahhaha...

Manji Tan said...

confirm nursing students??I guess they were trying to fulfill their basic need?Where it took place anyway? peninsular?

Nuffnang Ads