nuffnang ads

August 4, 2010

Orang Berhenti, Kita Makan Free

Jadual Bulan puasa: *aiyooo macam bz career women sangat siap ada jadual padahal baru dua..

20 Ogos: Tropicana Golf Resort.. tiap2 tahun pun tempat yang sama.. Rasa je berbeza! Seperti biasa no rice more lauk, kek, kuih, abc, aiskrim, agar2, mee kari, mee sup, ketam, rojak.. fengsan!!
28/29 Ogos: Berbuka di Melaka dan bersahur di Melaka bersama ahli2 GGO. Tapiiii cam nak balik Kuantan je time ni.. 31 tu kan cuti? 30hb amik cuti.. so cuti 4 hari.. howwwwwwwwwww??

Hari2 lain bersama abg polis.. abg perantauan di UK jauh sangat.. tetap tu nak berangan! Tapi kali ni nak makan kat pullman laa.. cousin aku kata sedap!! Awek Hot Keramat letsss, bawak akak kesayangan u tu sekali.

Gambar makanan kat bawah ni di ambil sempena majlis perpisahan 2 orang wanita di opis aku. Lauk sama, rasa je lain.


Nasi tomato ke nasi minyak aku pun tak tau.

Ni namanya mencekikedarah.


Ayam ada, kentang ada, timun ada.


Cream puffffffffffffffffffff.. i loikeee!!


Dan akhirnya pisang ammar. Kat rumah tak laku, dia bawak g opis. dah nak buruk2 sket baru ingat budak2 opis, hahaha!! tapi sedappp.. besar gileeeeee pisang ammar niehhh!!

6 comments:

Aujinz said...

hahahhaha..

statement pisang tue len macam..

nasib baik ai tak makan nasik..:))

rafi said...

la.. aku ingatkan ko nak crita pasai devi dapat makan free. huahahaha. :-D

Dewman said...

aujinz.. a ah la bila baca 2nd time baru rasa semacam.. pisang tak laku kat rumah pastu jaja sampai ke opis! owhh u kalau double meaninggg cepat je tangkap!!

hahaha rafi, lupa dowhh nak citer pasal devi.. aku nak tanya sket, siapa devi tu? sampai aku kena citer? hahaha!!

Anonymous said...

Mari berdiet! :)

Yun said...

ko saje je kan carik alasan kan..xmo join berbuka GGO..keekkeeke

Anonymous said...

Bagaimana dietnya mau berhasil, yang diposting makanan melulu...hehe...ntar tambah tembem loh Dewinya,hehe...

Nuffnang Ads