nuffnang ads

August 16, 2010

Juadah Berbuka Lagi

Bulan puasa ni, aku tetap nak upload gambar makanan, hehehehe! :)

Hari Keempat Berbuka
Berbuka di Restoran Nasi Beriani Gam Johor di area Seri Kembangan. Not bad at all walaupun aku kena tunggu agak lama. Nasib baik aku ni penyabar orangnya. Nasi sikit je, maybe dia tau aku tgh diet. kononnnnnnnn!!

Nasi Beriani Kambeng (RM9.00++)

Seperti biasa, menu aku tetap ayam bahagian dada ya.. (RM8.00++)

Hari Kelima Berbuka
Berbuka di rumah sahaja. Makcik aku masak sayur dan juga resepi terbaru yang aku sendiri tak tau nak bagi nama apa. Makan bersama nasi tomato, air tangan t.linda yang dah terperap dalam peti ais sehari.

Sayur goreng. Di hias dengan lada benggala pemberian ammar. Sebulan dah lada tu dalam peti ais, akhirnya habis juga.

Resepi terbaru. Aku berikan nama 'Acar Tomato Makcik'.. sedap, rasa masam2 sket.. kalau pekena dengan ikan bakar.. perrgghh meleleh.

Dua lauk baru.. alhamdulillah rezeki

No comments:

Nuffnang Ads