nuffnang ads

August 29, 2010

Gila Kejam

Tiada aktiviti lasak pada hari ini. Hanya menjalankan rutin harian seperti mencuci baju, melipat baju, mencuci tandas, mengemas bilik tapi sket je la sebab esok berselerak balik. Rugi masa je kemas cantik2. Susun la alat makeup, buku, patung, brooch ke.. esok aku campak semula merata2.. haihhh!

Aku gunakan masa terluang membaca buku Sembang Kencang oleh Fdaus Ahmad. Hari tu aku dah baca 8..10 helai pastu aku lupa tanda. So, hari ni aku start baca dari belakang dan masih belum juga habis satu buku. Aku boleh kategorikan buku Sembang Kencang macam baca buku Gila2. Ada unsur lawak tapi aku tak ketawa apatah lagi dalam hati. Aku dah paksa otak untuk hantar signal ketawa, tapi otak kata "apa benda tah nak diketawakan". Ada la a few cerita yang boleh buat aku tersenyum dan kadang2 aku tak faham apa si penulis nak sampaikan.. buku ni mengisarkan kisah seharian si penulis. So, hanya penulis sahaja faham apa yang dia nak sampaikan. Atau memang aku ni lambat nak faham! hahaha

Hari ni tiada gambar makanan, tapi ada gambar kereta langgar orang sampai berdarah2 dan akhirnya mati. Ada juga yang terbakar. Kesian! Siapa yang lemah semangat jangan tengok, takut korang mental lak. Sekarang zaman sakit mental.. Orang yang pembersih contohnya cuci tangan sampai sejam pun boleh dikategorikan mental tapi masih di tahap awal. Ni bukan aku kata, tapi suami akak phd yang kata. Dia bagi tips macam mana nak cari calon suami yang tak mental. Ini rahsia antara aku dengan mereka sahaja.


Kan aku dah cakap, gila kejam. Ada sorang lagi tak mati.


Akhirnya mati juga. Kesian!


Ni lagi la kejam, dah la kena langgar pastu kena bakar lak.
Nak main ni linknya http://www.notdoppler.com

2 comments:

Anonymous said...

haha.......haha......haha......

Aujinz said...

selo melo la makcik nie nak paham.. keh keh keh..



[..kalau cik dew baca blog aku.. agak agak dier paham tak?..mesti tak paham..]

Nuffnang Ads