nuffnang ads

September 1, 2010

Nak Balikkkkkkkkkk!!

Sepanjang bulan puasa, aku belum balik kuantan lagi. Kerja gila, selalunya aku akan balik 2..3 hari untuk berpuasa dengan keluarga. Tapi, tidak mengapa sebab next week hari rabu, pepagi macam nak g kerja aku akan bergerak ke kuantan. Kebanyakkan manusia yang aku tanya semuanya balik hari rabu. Ini tak boleh jadi, aura2 akan jam tu senantiasa berlegar2 dikotak pikiran aku. Maka, rabu dan khamis, dapatlah aku berbuka puasa dengan keluarga yang terchenta. Chewaahhh!! list makanan dah ada dalam genggaman tunggu nak pass kat makayah aku je suh masak. Ehhh, boleh lak kannn suh depa masak!

Berbuka Hari Keempatbelas


Macaroni with white souce and cheese.


Diserikan lagi dengan black paper agar nampak chantek.


Nomm Nomm Nomm.

Berbuka Hari Kelimabelas


Sekali lagi, aku makan makaroni white souce air tangan t.linda dan juga sandwich sardin.

Berbuka Hari Keenambelas


Sayur campur dengan cendawan hitam.


Nomm Nomm Nomm

Berbuka Hari Ketujuhbelas


thai food. Nomm Nomm Nomm

Berbuka Hari Kelapanbelas

Gambar takde. Lupa nak tembak. Aku beli nasi ayam black paper kat ayamas. Ramai gila orang order ayam. Hari malas masak agaknya termasuk aku.

Berbuka Hari Kesembilanbelas

Align Center
Murtabak, yang hitam tu kuih kole kacang yang satu lagi tah aku tak ingat!


Ada sayur campur ala2 jawa.. suka!

Berbuka Hari Keduapuluh


Pizza maggi mee.. sempoiii siap ada cheese ngan hotdog cheese.

Berbuka Hari Keduapuluhsatu


Nasi goreng sedap yang aku tunggu2.. air tangan t.linda

p/s: Alhamdulillah rezeki di bulan puasa.

2 comments:

Anonymous said...

kemain superb lagi menu..siap ada jadual hari ke brpa lagi.mak ayah kau chef ke..ehek

Dewman said...

mak ayah aku chef kat rumah jek.. hehehe
ala bulan puasa je pun menu superb, pas puasa start balik makan lauk kedai. :)

Nuffnang Ads