nuffnang ads

July 7, 2010

Lelaki Itu Bernama Puck

Diantara pelakon GLEE yang aku suka, sudah tentulah si Noah Shalom a.k.a. Puck yang berambut mohowk.. nyummmyy sangat!! aku suka kot lelaki macam ni.. nak jadikan suami mmg mimpilah. So berangan je la sebelum tidur.. kononnya aku kahwin dengan si puck ni, pastu dapat anak.. mimpi tengah-tengah tu, tak boleh la cerita kat sini.. sebab aku sendiri pun tak ingat. ikut imiginasi korang la nak macam mana. Aiyooo fengsan, mana aku nak letak abang yang jauh di perantauan tu!!

Gambar ehsan dari http://www.google.com

Lelaki idaman aku, simple je.. gigi bersih, tidak merokok tapi kalau dah perokok tegar sila jauhkan diri ketika merokok kerana aku dikurniakan penyakit asma, muka bersih ya uolll non ado jerawat.. motif senang nak kiss tak perlu pilih kawasan, kalau boleh takde misai.. aku geli tgk misai nih.. nanti bau air kopi ke milo ke, hahaha! dan yang terakhir tidak terlalu kurus supaya balance sket dengan aku. Seakan sama besar tapi sebenarnya tidakkkkkkkkkkkk!!

Lasty, gambar makanan la apa lagi.. Nomm Nomm Nomm

ABC Special, photo by mak buyung ayu.

7 comments:

Areyou Photography said...

wah terangsang nafsu i tgk gmbr ABC nie

Dewman said...

dan dan je terangsang.. bukan u selalu terangsang ke? hahaha :P

Aujinz said...

hua hua hua..

ciri ciri tue, ade kat ai nie haaa..

muahahhahaha

Dewman said...

hahahaha.. hai aujinz boleh kenal u lebih rapat lagi!! tetiber :P

Kenanga said...

SESUARTUH SGTS ABC TU.....MEK DONT LIKE SBB PUTEH...MEK SUKE BLACK...GAGAH!..AUUUWWW!

cyanamoose said...

byk betul ciri2 pujaan kemboja nie... yg pasti kalo nk rekomen dkt mat ganu jijo tu mmg tk sesuai.. bab nan ado jerawat jek lulus.. lariks

Dewman said...

badan mat ganu tu besar peha aku je pun.. hahahahaha choiiii!!!

Nuffnang Ads