nuffnang ads

July 11, 2010

Dua Dalam Satu

Quick update:

Sabtu : Ke Sunway Piramid, cuci mata, shopping buku.. choiii salah beli buku camna nak jawab soalan kalau takde cd.. dah la listening test .. aku nak dengar apa? tetiba soalan! Agaknya kalau aku dengar suara dari cerita GLEE, aku boleh jawab tak.. Which map shows the correct location of the seller's house? A. Puck house.. terus band 3.. jawapan tak mengikut kehendak soalan! nangis..

Yakinkan jawapan rumah abg puck..

Ahad: Cuci baju kemudian t.linda ajak makan kat doli.. kuew teow goreng special. penuh udang. pastu tak abis. loya, rasa nak muntah. aku memang tak boleh makan udang tapi gatal gak nak makan. bukan nak makan sangat tapi nak rasa. So kesimpulan aku kurang berahi la dengan kuew teow goreng doli. Siapa yang suka udang dan kerang memang sesuai tuk korang. Thanks to t.linda sebab belanja.. tamakkan, dah la special pastu tak abis.. Gambar esok lusa baru aku post.

Gambar ni di ambil masa tengok wayang dengan fatien. Makan di Laksa Shack oleh kerana aku ni perut melayu so aku amik la nasi beriani. Boleh tahan sedap la.

Laksa Shack

Nasi aku.. Nomm Nomm Nomm

Tidak lupa juga.. my new baby, Sembang Kencang by Fdaus Ahmad seangkatan dengan pipiyapong.. aku pun ada buku beliau iaitu Kacip. Keduanya menghimpunkan cerita dari blog mereka. Aku tak habis baca lagi .. later aku buat kesimpulan.

GO SPAINNNNN, tetiba..

No comments:

Nuffnang Ads