nuffnang ads

July 3, 2010

Sudah pun Bergelar Isteri

Akhirnya, selamat sudah kenduri kahwin antara Puan Sazz dan abg soldiernya yang tampan, gagah lagi perkasa.. ni, aku tiru ayat abg hafiz, MCs kesayangan Puan Sunplawer.. hahahaha!! Penat plus ngantuk, tapi tetap happy sebab dapat berkumpul bersama ahli2 GGO. Aku telah di lantik sebagai PA System. Tugas aku menjaga lagu pada time2 tertentu. Orang lain kahwin aku lak yang sexcited.. mana taknya, takut juga tetiba tengah makan berdamai, aku pasang lagu Suamiku Kahwin Lagi ke.. naya jer!! Tapi alhamdulillah semuanya berjalan dengan baik..

Yang buat aku terharu, Puan Sazz sanggup menjaga makeupnya pada hari nikah daripada ternoda dek kapas cucian muka semata-mata menunggu kami ahli GGO yang datang lambat. Bayangkanlah dari pukul 5 sampai pukul 9 mempertahankan makeupnya itew. Thank you honey bee.. chewaaah!

Pelamin masa nikah.. simple but nice.

Congrat Puan Sazz, Semoga berbahagia sehingga ke anak cucu.. Aminnnn!!

Door Gift.. Variety of chocs.

Soft pink pelamin. Cantik!

Tapai pulut.

Cendul.

Makan time selepas penat.. Ayam sangat marbelos.. Nomm Nomm

Dan akhirnya, sesi outdoor. Diaorang bergambar, kami pun bergambar juga.. Thanks to Puan Sharna, Miss Yun and Jijon photographer pada hari itu.

2 comments:

cyanamoose said...

kelakar la gmbo yg last tu... akak vote kenanga!!! hahha..

skrip abg hafiz tu akak yg buat.. haruslah gagah perkasakan? siap angkat HSM berguling2 lagi. hahaha

Dewman said...

kenanga poppin kan.. lepas melompat mencangkung pula! tapi siyes laa mmg aku ingat abg hafiz itu muda tapi non ado..

Nuffnang Ads