nuffnang ads

July 19, 2010

Mimpi Basah



Meh aku review sket movie Inception ni.

Mimpi dalam mimpi dalam mimpi dalam mimpi.
Sekian ulasan dari "mata jatuh ke hati".

Selama 2 jam setengah aku duduk, tengok dan amati, aku boleh simpulkan movie ni amat interesting walaupun mengarut. Ada kesamaan dengan movie The Matrix di mana geng2 ni suka bermimpi.. dan mereka boleh reka mimpi mereka sendiri.. Siap ada arkitek yang boleh bina bangunan dan bandar mengikut citarasa sendiri. Effect dari movie ni pun best!

Contoh mimpi:

Aku mimpi jumpa abg polis, time aku jumpa abang polis tu aku mimpi jumpa abg arkitek, masa tengah dating tu aku mimpi lak abg komuter, dalam komuter tu aku mimpi abg nun jauh diperantauan United Kingdom bermain salji. Nak terjaga dari mimpi, samada geng2 aku kejutkan atau kena bunuh dan akhirnya aku kembali ke alam realiti tanpa abang2 di sisi.. muntahhh!!

Dalam movie ni takde mimpi sambil ngigau ya, sebab set2 ni basuh kaki sebelum tidur agaknya. So silalah tengok. Tak rugi pun!

2 comments:

Aujinz said...

berapa banyak mimpi daaaa...

Yun said...

suka bebenor mimpi....kak gee ulas sket isu mimpi basah ni

basah peluh ke..basah ketiak?

Nuffnang Ads