nuffnang ads

July 2, 2010

Mata dan Makan

Semalam niat dihati nak beli baju je, tapi non ado.. kira selamat la duit mek kan *sedih takde saiz! hahaha. Sekali gatal lak masuk kedai cermin mata. Hamik kawwww sekali terbeli juga. Sedey dah miskin sket dari biasa.. Tapi untuk mata aku juga. Senang sket nak cuci mata.

Mata aku mempunyai satu penyakit iaitu silau. Silau yang tahap agak bahaya juga. Sebelah kanan 175 belah kiri 125. Rabun takde la sangat, lite2 jer! Akak phd cakap, silau nie lama2 boleh jadi buta, tapi mengambil masa yang agak lama.

Check power secara manual sekali bil la tu..

Tak penting pun kan nak cermin color2, tapi gatalnya pasal.. pastu nyesal! aku amik cool grey

Tony Morgan, who? aku tak pernah dengar la design nieh. Main beli je!

Sekali beli online lagi murah.. Upset!! so next time googling dulu.

Cermin mata yang berusia 4 tahun. 4 kali bayar. Banyak jasa!

Part makan pula. Makan tengahari di SOOKA KL Sentral. Kebetulan birthday si raficyber dan tukang rela membelanja kami secara ikhlas sudah tentu la lead kami. Thanks banget!

Kabul Time..

Price, not bad la.. what do u expect kalau makan di sana!

Nasi aku, nasi beriani ayam.

Kambeng dan roti nan.. huhuhu tarak sedap. Not my taste

Sayur campur kepunyaan rafi juga.

1 comment:

raficyber said...

nasib baik aku join meeting tu kan. dapat makan free semperna besday aku. :-D
Tq banyak2 lah lead. Nanti belanja ler lagi. :-p

Nuffnang Ads