nuffnang ads

July 14, 2010

Menolong Tapi Terbunuh

Malam tadi, aku call bonda. Lama juga berbual.
Meng'update' cerita tuk seminggu. Selalunya kalau lama tak call, bonda aku selalu bising.
Bonda aku kata "hai, dah tak reti guna telefon ke? bukan kena buat coding pun nak call".
Aku jawab "Ya la ma, nanti kaklong buat script, cron tiap2 hari tuk call mama secara automatik"
Kalau aku jawab camni, bukan tangan je naik, penyapu pun naik.. perbualan ni aku reka sendiri ya..

Mak aku cakap, bapak aku beli cermin mata jenama oakley. lagi la aku tak pernah dengar. tapiiiiiiiiiii hargaaaaa RM1800++.. hamek kau, tambah lagi sket cukup gaji aku sebulan. Dengan manja aku cakap ngan mak aku, "Mama, cakap ngan papa, tong2 duit cermin mata kaklong hari tu boleh?" dari jauh aku dengar suara bapak aku "Insyallah".. Weeehhhhoooooo!!

Aku sekarang dah jadi pembunuh.. terror gak aku membunuh. Niat dihati nak menolong, tapi dengan tak sengaja terbunuh. Terpercik darah sini sana. Meh tengok camna aku tolong tapi terbunuh..


Alolololo kesiannya.. roh sampai naik ke atas. Ingat senang ke nak aim. Nak main, ni linknya http://www.notdoppler.com

2 comments:

Aujinz said...

game apekah itu??..

Dewman said...

alaaaaa, mak luper sangatttt!! aujinz takyah la main.. tak baik, dosaaa. :P

Nuffnang Ads