nuffnang ads

July 23, 2010

Semakin Tua Semakin Keliru

Wahhh, tajuk nak hebat je kan! kenanga i tak perli u ok.. hahahaha! Jom layan gambar masa aku kat OU bersama ahli2 GGO's. Dari opis, aku ke Putra Universiti pastu tunggu si nyah taik ayam pastu tunggu si kantan. Sampai ke OU jumpa si kenanga kemudian jumpa sunplawer dan akhirnya jumpa pasangan dua sejoli hsm dan suaminya yang terchenta.

Kami bergerak ke tempat makan pilihan sunplawer maka sampai la kami ke restoran peranakan.


Hurrmm nak makan apa ya?


Dslr kepunyaan sunplawer, belakang tu si hsm


Ni je gambar makanan yang aku amik, yang lain gelap. harga RM25, santapan si kenanga. kelazz kaw nyahh!


2 years


Sambutan birthday kami semua merangkap ahli2 GGO's

Semoga persahabatan yang terjalin selama 2 tahun akan berkekalan sehingga ke anak cucu. Aku gembira ada kawan-kawan yang extravaganza terancat akal.. hehehe jgn marah! LOVE UOLL GGO's.

5 comments:

Aujinz said...

kelasssss gitu..

jeles gak orang yang ade DSLR..

sape nak jadik mami gula gue nie???.

Dewman said...

cari kat kedai gula la aujinz.. pasti ada?

otak3suku said...

rugi mek xbawak slr...kalo x boleh ado 3D

Azli Razali said...

sedapnnya jom follow.

Yun said...

3D lg...haih*

Nuffnang Ads