nuffnang ads

November 6, 2010

@Padang Merdeka - 1

Gila besar ya, Padang Merdeka. Tak dapat nak bayang aku ulang alik padang dengan panasnya lagi. Masa aku datang, kebanyakkan booth dah didirikan. Karpet tak pasang lagi. Esok exhibitor dah masuk, sebenarnya banyak lagi benda nak perlu disiapkan. Tapi depa suka rehat, pastu sambung kerja, pastu rehat lagi.. kul 11 malam baru balik hotel.

Belum tengok angin shlq lagi, setiap masa dia dok pantau satu2 booth, kerusi, meja, tong sampah, power point, karpet, mana karpet dan canvas yang kotor kena tukar lagi. Kesian juga la kat shlq sebab ini adalah event pertama dia buat sorang2 tanpa bos. Aku pun risau, sebab ni adalah event outdoor pertama aku. Before this aku buat indoor je. Tapi yang dulu pun susah juga sebab ada event dan conference sekali.

@padang

Punggah meja

hujan, operasi sedikit tergendala

Sambung balik kerja, belakang itu pentas pentarama

Dah bosan aku keliling2 padang, aku lepak kat bilik vvip buat tag

Suasana malam

Malam tu ada briefing mengenai tugas2 yang perlu dibuat esok then apa lagi tido laa

Bersambung...

2 comments:

sherliza said...

nak terkeluar anak tekak aku bergaduh dgn kontraktor. aku tamau bayar dea! muahahah

Dewman said...

gaduh2 pun ko dah lenjan keta besar dia :P

Nuffnang Ads