nuffnang ads

November 28, 2010

Goreng Ayam

Aku pandai goreng ayam, itu pun nak ceritakan!! Jom tengok gambar makanan yang ditangkap pada raya haji 2010. Sebelum itu...

Aku nak membebel, boleh tak? aku tak suka cuti sekolah, sebab budak-budak sekolah rendah mahupun menengah suka bersosial di hari bekerja. Pastu balik rumah time pekerja2 berebut nak balik juga. Penuh train ngan geng2 mereka, ngan pakwe, geng2 perempuan, geng2 lelaki, campur2, gelak ketawa, cerita pasal boifren, tanya awek birthday bila, makbapak call tanya dah kat mana dan lain2 kerenah la.

Aku tak kisah kalau korang nak keluar, tapi sila balik awal sedikit dari biasa, kalau curfew time pukul 10 malam, sila naik train pukul 8 malam. Budak2 sekarang dah pandai ada pakwe, aku yang nak masuk 31 tahun, non ado.. kaw ado?

Pandaikan aku goreng, hitam sebab kicap ya! Alasan

Garing di luar, lembut di dalam

Ulaman

Nomm nomm nomm

Pulut palas di bawa khas dari kuantan

Ayam rendang hijau, air tangan t.linda

Udang sambal, air tangan jojet

Jojet terlebih rajin, dia buat pula puding keladi

Soto dan bakso, air tangan kak las.. masakan original Indonesia

Lastly, nasi minyak, air tangan makngah.. Alhamdulillah

No comments:

Nuffnang Ads