nuffnang ads

November 1, 2010

Aku Dah Balik!

Kesan dari cuti selama 4 hari, aku dah sunburn. Aku dah tak boleh nak pakai tudung bawal sebab ada belang kat dahi. Nantilah aku cerita aku kemana. Hari ni aku kerja halfday, sepatutnya cuti lagi. Tapi disebabkan ada cerita panas di opis aku, maka aku gagahkan jua langkahku ke opis. Tersangat la penat, touch down pukul 10.50 sampai rumah dekat pukul 12.00p.m. Jari kaki melecet, jalan pun dah tak macam orang normal. Eventho penat tapi aku tetap happy. Dah lama aku tak buat kerja macam ni. Rindu sangat!!

Gambar dari kenduri.. janji ini last :)

Lauk kenduri, ayam goreng sangat marbelos

Tapai pulut

Enak juga walaupun aku tak berapa suka

Daging kambing

Kuih muih.. karipap dan kuih hitam ini sangat sedap

kek

Potong-potong time

sos untuk kambing

catering

Cantikkan hiasan tempat lauk

buah-buahan, air yang dihidangkan ada air jambu campur asam boi

3 comments:

cyanamoose said...

akak tau yu p mana.. nak teka nak teka.. hahahah.

Dewman said...

haiippppp!! syuhhhh dok jauh2

Ieza said...

sedap2..hilang diet kalu camni..

Nuffnang Ads