nuffnang ads

November 23, 2010

Bowling Shout!

Sabtu lepas aku agak bz dengan aktiviti. Paginya aku bersosial dengan ahli2 GGO di curve macam biasa bowling then makan nasi ayam penyet. Aku kalah teruk, jatuh merundum dari 97, 69 ke 64.. entah mana hilangkan keterrorran aku, mungkin kerana aku telah digandingkan dengan ahli kumpulan yang tak ada luck! ops

Group 3 dan berjaya menggondol tempat ke 3, yang diberi nama tulang dan isi. Hampa di gandingkan dengan mereka!!

Selesai aktiviti di Curve, bersiap sedia untuk Shout! Award. Aku dapat tiket free dari bos so aku ajak la shlq sebab dia beria benoo nak tgk FT, favorite artis katanya.

Kesimpulan dari Shout! Award:

1. Tidak sesuai dengan jiwa sebab aku kurang pendedahan dengan hiburan. Aku dengar radio pun dua kali sehari, waktu pagi, masa nak pergi kerja dan petang, masa pulang kerja. Kalau tv aku boleh luangkan masa dalam 3..4 jam kadang2 tak tengok langsung.
2. Sound system untuk suara yang kurang bombastik, suara penyanyi tenggelam timbul terutamanya cuci the muzical.. tapi takpe boleh diperbaiki lagi tahun depan.
3. Performance yang aku suka, Reshmonou, Wakaka Crew, FT, Najwa and lastly zizan dan johan. Eventho aku tak berapa suka zizan tapi dia memang lawak.
4. Performance yang aku kurang suka, Mizz Nina, menari dah ok tapi dia tak banyak mengeluarkan suara. Kurang sangat, i tot of dia nyanyi chorus lagu femes dia tu. Tapi non adooo!!
5. Aku suka tengok anak2 melayu berpakaian seksi, hotpants, skirt pendek, berpelukkan bf/gf. Dah tau pendek tau lak cover dengan beg.. sket2 tarik kain ke bawah!
6. Baru aku tau apa pengacara dan crew buat kalau kat tv iklan.

Nama je vip tapi dok belah kanan pentas


Suasana dalam stadium

Ni je la aku sempat amik, upset gambar tak cantik walaupun pakai camera biasa.

No comments:

Nuffnang Ads