nuffnang ads

November 3, 2010

Happy Birthday

Semoga bonda disihatkan tubuh badan, dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur. Love you so much, bonda. Ulang tahun bonda jatuh hari semalam. Sebelum aku ke Sarawak aku dah pesan kat Linda, my bff, buatkan cupcakes dan bunga. Thank you darling sebab tolong aku merealisasikan suprise buat bonda aku walaupun masa ko hantar hadiah kat ofis, bonda aku cuti. Dan-dan tu juga bonda aku call cakap terima kasih walaupun hadiah tak tengok lagi.

Neway, bonda happy dapat bunga dan dia suka cupcakes yang ala2 garden tu. Aku pernah rasa cupcakes Linda, recommended sedap.. krim yang tak terlalu manis buatkan aku suka. Awek hot keramat pun suka. Katanya cake tu padat. Ada pelbagai perasa, tapi aku tempah cupcake orange dan coklat. Siapa nak tempah boleh je email aku (dewmandew@gmail.com). Kawan aku ni tinggal kat kuantan tapi kalau jauh insyallah boleh hantarkan a.k.a. pos. Gambar tak banyak.. itu pun aku paksa Linda dan bonda aku tangkapkan. Selain tu, kawan aku ni pandai gubah hantaran pendek kata kreatif la orangnya macam aku. :)

Gubahan bunga dari Linda, bonda aku cakap chantek

The cuppies

Simple but nice, walaupun kerja tetap gigih siapkan

garden style

Ni aku cilok dari fb linda, gila kental nak siapkan bebanyak macam ni!

baby atas cake

random picture, ni semua hasil air tangan linda

Nomm Nomm Nomm

No comments:

Nuffnang Ads