nuffnang ads

November 17, 2010

Selamat Hari Raya Aidiladha

Aku tak balik kampung, tapi aku import makbapak dengan adik2 sekali datang kl. Aku tak amik cuti pun, cam malas je. Bila dah ramai ni kena la tidur atas lantai beralaskan toto sangat menyakitkan pinggang aku. Aku ni dah la jenis memang sakit pinggang, kalau start sakit memang hazab sekali.

Simple je lauk hari ini, nasi ayam, ketupat, rendang ayam t.linda masak, kuah kacang air tangan mak aku, puding keladi, udang masak sambal air tangan jojet yang lelain makcik aku masak. Aku? aku tolong goreng ayam je.. rangup di luar lembut di dalam.

Gambar aku kat padang merdeka, selain jaga event aku pun jadi maskot :P

Memperkenalkan Puteri. Anak staff pentarama. Cuteeeeeeee sangat!!

Puteri yang puteh melepak

Pemalu orangnya, tapi aku tetap gigih layan puteri


Ala, video agak pecah.. enjoy

1 comment:

mamawana said...

Salam eidadha....meriah gambar...

Nuffnang Ads