nuffnang ads

June 18, 2010

Stim di Malam Sabtu

Selepas kenduri belah perempuan, bonda dengan baik hatinya telah membelanja tante2ku dari jakarta makan steamboat di Johnny's. Katanya kegemaran mereka. Aku layan je selagi boleh telan. That why la, lemak aku masih setia di tempat yang sepatutnya. Sayang lemak la katakan! Apa lagi jom tengok gambar.

Terpaksa chop dulu sebab aku datang satu lori.. 15 orang kalau tak silap

Eksyen je, padahal bukan reti pun nak guna chopstick.

Sayur kailan agaknya. fengsan jenis sayur pun masih fail.

Serius, aku tak tau apa benda tu.. cam tauhu pun ada.

Malas nak tembak satu2, orang lain dok tunggu je! hangin satu badan..

Rebus time.

Ready to eat. Nomm Nomm Nomm

Ohh myyyy, lovelyyy.

Meleleh bebbbbb.. sluuurrrpppp!! Nomm Nomm Nomm

7 comments:

Aujinz said...

yer yer..

memang mabeles..

muahahhaha...stim habis...

[..terttipu lagi aku..]

Dewman said...

elehhhh.. tertipu ke? bukan u selalu tertipu dengan pakcik2 di opis..
"Ko masukkan kepala tue betul betul.." :P

Aleen Aiden said...

jln2 cni jap ye tuan blog.. ;P

pergghh..xtahan gambau yg bwh skali 2.
pasaan macam nk ke ice room skang jugak je.wuhuhu

Dewman said...

aleen, sangat2 dialukan.. ada lalu kat karpet merah tak tadi? hehehe

sahira said...

aku xsuka la stimboat johnny..xsedap utk tekak aku.. paling sedap kat Ikano.. tanya fasya masa die meroyan stimboat.. every wks die g sana..

Dewman said...

Ikano.. bawak aku wehhh.. aku chop pegang airishhh!! ahahaha

MiszNoRuL said...

aku pn pernah makan kt sini.. bak kate ko dewi nom nom nom hahaha

Nuffnang Ads