nuffnang ads

June 1, 2010

Ingin Bercinta Lagi

Aku nak sambung sket citer yang aku baca hari tu, dah masuk chapter 16. This time, mereka jumpa dua mayat prostitute yang mati di pukul dalam keadaan berbogel. Kenapa mereka syak mayat itu adalah prostitute? Sebab penyiasat menjumpai kondom yang byk sekali dalam tas tangan. So kes ini masih lagi dalam siasatan. --continue--



Malam tadi (2 Jun 2010) aku teman memba aku tgk movie 'Letters to Juliet'. Oleh kerana cerita lain dah sold out, so we decided to watch this movie. And guess what? Sangat tidak menghampakan! Interesting movie espeacially to those yang dah married, couple, tunang, skandal dan cinta sesama jantina, you all shud tgk ok! Citer ni buat aku teringin untuk bercinta kembali. Ada yang sudi? hehehe

Mengisahkan kisah cinta 100% dan takdir.. and believe me, ia bukan cerita cinta tangkap leleh. A short review from me, bermula dengan seorang wanita yang menjumpai surat dari Claire kepada Lorenzo yang berusia 50 tahun. So as a Juliet secretary, wanita ni pun balas la surat tu pada Claire. And one day, Claire datang dengan cucunya Charlie (damn cute). Bermula la kisah pencarian Lorenzo. Bermacam2 Lorenzo yang mereka jumpa dan akhirnya bertemu juga dan Charlie pula jatuh cinta dengan secretary Juliet iaitu Shopie. Owh ya, Shopie ni dah bertunang dengan apatah nama tak ingat. Tapi di sebabkan tunang dia tu bz dengan dunianya sendiri, so mereka putus. Maka, sila la tgk keseluruhan cerita, then baru tahu apa yang aku repekkan ni.

Ok, sesi gambar pula (aku tembak time dating dengan Linda.. miss u gf)..

Mocha blended.

Lupa, rasanya coffee blended.

Seafood kuey teow.

Nomm Nomm Nomm

Grilled chicken Salad

Nomm Nomm Nomm

Thank you Linda.. next time its my treat.

4 comments:

Aujinz said...

haiiiiyyaaaaaa...

makan lagik...

hik hik hik...

owh mo kapel lagik??..
saye ! saye!

Dewman said...

taknak kapel ngan lanun dan pembuat pencarian harta karun.. :P

Yun said...

aku wajib tgk cerita ni..utk kembali semangat aku yg hilang tu

Dewman said...

betul aku sangat sokongggggg!!

Nuffnang Ads