nuffnang ads

June 24, 2010

Gollllllll

Aku tak minat bola dan secara jujurnya aku tak akan minat mana2 team walaupun salah seorang dari pemainnya handsome.. tapi yang pasti aku akan minat bola kalau semua pemainnya handsome.. dan aku bukan tengok bola bergerak tapi aku tgk bola lain.. eh silap, aku akan tgk montot, eh silap juga.. aku akan tengok peluh jantan jatuh ke bumi.. Ohhh Nooo.. tiada satu pun benda yang boleh buat aku tertarik dengan permainan bola. gelecek sana, gelecek sini, kiri dan kanan, alamak terjatuh kesiannya, laju ke hadapan dan kemudian GOLLLLLLLL!! ok tak aku buat rumusan dalam tv.

Jom layan gambar dodol dalam daun apa tah aku tak ingat..



Nomm Nomm Nomm

4 comments:

Aujinz said...

hang selalu menyimpang...

Dewman said...

hihihihi, elehhh u pun sama okehhh!!

sahira said...

aku pun xleh nk paksa diri aku tgk bola.. try jugak nk teman laki aku.. tp xbole la.. takat lepak2 ngan laki aku kejap bole..pastuh kalu ader citer best baik aku naik atas tgk tv.. aper punya bini la kan..

Dewman said...

hahahaha.. bini yang dah ada 3 orang anak okehhh!! jgn nak membebel.. kalau aku kat umah ko, ko membebel, kat sini pun ko nak membebel.. hahahaha rindu la weiiii nak lepak kat umah ko.. gossip :P

Nuffnang Ads