nuffnang ads

June 11, 2010

Happy Birthday

Mari kita layan entry lama tapi baru sekarang nak post. Merasa busy, persoalan busy ke? Jom tengok gambar makanan sempena menyambut harijadi adik aku yang ke-25. Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki dan disihatkan tubuh badan. Ayat yang sama juga akan aku bagi kepada sesiapa saja yang menyambut harijadi. Ala2 template.

Malam ni bersamaan 11 June 2010, majlis nikah cousin aku. So, selamat menjadi suami isteri 'Selamat Pengantin Baru Semoga Berkekalan Hingga Ke Akhir Hayat' pun ayat yang sama juga akan aku guna bila orang lain yang kahwin. Jumaat, Sabtu dan Ahad adalah hari makan aku.. nasi nasi dan nasi.. yehaaaa selamat tinggal diet!!



Suasana dalam restoran.. Nice

Sayur apa tah, aku tak ingat.

Daging masak black pepper.. macam la aku tak leh masak

Ayam pandan.. nomm nomm nomm

Dimsum goreng

Ikan siakap ke ikan apa tah.. masak halia.

Kek aiskrim... kecik je tapiiiii mahalllllll.

Nomm nomm nomm

2 comments:

Aujinz said...

wow..

tetap makan!
..


[bile kite nak detim makan kat saba' nie??? ]

Dewman said...

tu la kannnnn.. ok ok set masa n time.. listkan hari2 yang aujinz free :)

Nuffnang Ads