nuffnang ads

May 27, 2010

What The Heck!

Salam ukhwah kembali kepada pembaca setia blog ini. Fengsan, tajuk punya la 'What The Heck' sekali masuk intro ala2 sopan. Aku dah selamat sampai ke kuantan. (28 May 2010 2:59:59) baru sekarang nak update.

Petang tadi di opis agak menggila mencari ketidak balancesan transaction untuk bulan feb. Mula la mencari di mana silapnya query yang aku buat sampai tersesat dalam coding tuk kali keberapa pun aku tak pasti. Rupa2nyaaaaaaa tak tambah jenis pembayaran baru.. haihhh!!

Aku juga telah di beri mandat untuk menghack sistem sendiri.. wooohoooo hacker tidak bertauliah. Ini dinamakan hacker bidan terjun tak tahu apa main belasah. Jangan kejung sistem sudey :P

Malam tu aku ke sg. besi.. wow ramainya abg2 askar yang gagah perkasa berambut gonjeng dan gelap. Nyah kenanga tasty la tu kannnn siap six pack bagaiiii.. LIKE LIKE LIKE LICK!! hahahaha

Breakfast untuk minggu ni.. marbelosss!!

3 comments:

Aujinz said...

Ai takde six pack you..

kennot like..

ape menatang brekpes tue??..

[air liur dah meleleh nie...]

t linda said...

weh anisss....dah bergolek2 la ek kat kuantan tuh???
mak cik awak sempat ke sampai bukit jalil on time??/tak kena tinggal dek bus ka??/hehehehe
yanti anto sampai mana??sg besi ka???bukit jalil trus???

Dewman said...

Aujinz itu adalah bfast roti berintikan telur goreng dah ditambah mayonis dan dihiasi dengan tomato dan salad.

t. linda, nasib baik sempat..sampai sg besi 8.10 minit.. sampai je terus train sib baik train on time. humakaihhh ramai bebeno orang kat bukit jalil and sangat jam.

Nuffnang Ads