nuffnang ads

May 4, 2010

Pantai Taman Gelora

Pantai yang biasa je tapi waktu petang memang cantik dan tidak digalakkan untuk bermandi manda kerana pantai ni tempat nelayan. Air yang berbau ikan dan juga agak kotor. Tapi kalau dah teringin sangat belasah je. Kat kuantan ni banyak pantai. Pantai cherating, pantai batu hitam, pantai beserah, pantai sepat, tu je la yang aku tau. selebihnya sila la tanya mr. google. satu2nya pantai yang tak sempat aku jejak hari tu adalah pantai teluk cempedak. hazabnyaaaaaaaaaaa jam.. punyala ramai manusia kat kuantan nieh, dua kali pusing pun tetap jam. Maka balik la kl tanpa mencuci mata pakwe kuantan!

Aku tak ambil gambar, aku upload je gambar yang di ambil oleh adzra. Kawan aku si sheleq datang kuantan tempat pertama dia nak pergi zoo kuantan.. apakah? motif? zoo kuantan tu 30 minit pun dah settle.. apa je binatang yang ada kat sana. yang banyak pun monyet, dah la nakal, garang lak tu.

Kata si adzra posing kaki adalah wajib.

Ni la permandangan pantai tu.

Tidak lupa juga model plus size di tepi pantai.

Creative student2 kuantan nieh.

Hanya gunakan tin minuman boleh menjadi naga, owh tin Carlsberg juga ada? student minum ke atau makbapak yang minum.. hehehe kidding je!! student kuantan baik2 macam aku :P

2 comments:

Aujinz said...

nampak dek mat pit, boleh hilang kepala naga tue...hahahha...


[kutip pi jual]

Dewman said...

jgn la, kesian student2 kuantan nak kena kutip tin kosong lagi, hahahaha!

Nuffnang Ads