nuffnang ads

May 15, 2010

Shiittt itu Tahiii

Ya anak2, aku masih berada di opis, tengah tunggu cik rafi menyiapkan report yang panjang berjela buat lead yang rafi sayangi. Motto rafi 'makan, minum, tido opis'.

Kisahnya bermula begini ya anak2..

Sampai opis pada pukul 11.++am, gara2 menunggu train yang maha hazab lambatnya. Masuk opis terus duduk, tengok muka rafi cam serabut nak mati, bila aku tanya A.. dia jawab separuh A.. kalau cenggitu la jawabnya memang si rafi ni tengah tension.. so jangan layan kang kena pukul!!

pong pang pong pang.. rafi marah aku sebab salah bagi variable tuk query.. sambung lagi pong pang pong pang (bunyi betulkan koding gamaknya macam marah pun ada)

Settle, hantar report, dalam kul 2.30pm, pergi education fair Australia ngan rafi.. chit chat chit chat ngan Dr. Daryl D'Souza dari universiti RMIT.. bincang pasal internet and web computing. penjelasan yang sangat best! So, kena fikir lagi..

Sudah mula terasa lapar, so menuju ke Secret Recipes.. yay cik rafi belanja.. alhamdulillah sedap!! ehhh waittt seminit, ada gossip tuk anak2 ya.. aku dingorat oleh pak hitam lagi.. o.m.g adakah muka aku ni hanya layak dingorat oleh pak hitam je? upset! Merasa dia minta no phone.. so bagi je la, ewahhhh bertindak pantas malam tu juga dia dah sms!!

Kemudiannnnnnnnnnnnnn.. dapat lak msg dari lead kesayangan rafi.. web masih problem, so kena masuk opis balik sampai kul 9pm. Haisshh naik angin ke, marah ke, apa ke, aku dah tak reti.. kalau aku berhenti pun tak menjejaskan mana2 pihak tapi kalau rafi berhenti ya mahu gegar satu bangunan. Rafi adalah nadi syarikat hahahaha.. poyos je bunyinya tapi itulah hakikatnya. Aku gerenti susah tuk lepaskan rafi, bagaikan tiada rafi tiadalah rotinya.. belasah! Memang kelam kabut tambah kecewa tambah pening tambah tergugat untuk cari pengganti kalau rafi berhenti!! aku admit rafi memang rajin and pandai.. rafi penat aku puji ko nieh, pasni belanja aku pizza rambut ya.. :P

Balik karang nak ngadu kat mama.. plssss mama nak berhenti kerja jugaaaaaaaaaaaa!! i need resttttttttt tak boleh tidakkkk!! tak mampu bertahan lagiiiii.. *berangan je la

Lets tgk gambar..

Kalau ke secret recipes memang tak makan benda lain, mesti nak makan grill black pepper chicken juga.

Makanan rafi.. makaroni apatah.. sungguh chezzy tapi aku tak akan order sebab ada udang. rasa takpe!! ehehehe

Kami berdua, tapi air 3.. tu penangan sebab penat dan dahaga.. rafi yang order choc blend dengan ice lemon tea.. aku cam biasa apple kasturi bersama asam boi.. wallah thxs rafi.

2 comments:

raficyber said...

wah. puji ada makna rupanya. Cik Dewi dah abis layan pak itam tu?? jgn lupa isi borang ok sbb aku dh submit kat idp. ko je yg blm lg. :-p

Dewman said...

pak itam tu masih sms ngan aku, dia dok cakap napa tak pilih QUT sebab best Uni tuk IT. Ada aku kisah? nak g kelas sesama ke? owh fengsan!! Ok akan di submit as soon as possible

Nuffnang Ads