nuffnang ads

May 20, 2010

Indah Dalam Sekelip Mata

Tiada aktiviti yang menarik pada hari sabtu hanya merehatkan diri sebaik yang mungkin. Petang tadi, aku keluar sekejap membeli barang rumah yang dah berbulan2 tak beli. Kemudian drive thru ke KFC terasa nak makan ayam goreng bertaburkan lada hitam tu.. hurrmm not bad!. Malamnya aku layan konsert akhir af8.. takde la best mana pun.. biasa2 je, memandangkan aku tak tgk diari dan konsert tiap2 minggu alih2 terus lompat ke konsert. Takde la sehebat time vince, mila, mawi dan zahid, but ok lah. Shahir tu memang hensem meletup comel walaupun bergigi besi, mak soker sangat! Jom tengok gambar tapi bukan gambar shahir la..

Awan ni aku tembak pada pukul 7 mlm. Agak jakun juga sebab ni la 1st time aku tgk awan warna oren kekuningan dan langit kebiruan.

Dalam beberapa saat je awan2 tu berpisah .

Dan akhirnya, muncul la bulan di sebalik awan tadi dan tenggelam lah matahari. Cantiknya ciptaan Allah.

Macam biasa mesti nak ada gambar makanan. Nasi ayam berempah.. nyummm!!

Mee kari kepunyaan rafi.

Dan air yang berwarna warni.. ada kiwi ,ada tea o, ada anggur, ada orange dan ada teh ais..

4 comments:

Aujinz said...

huiyyyooo.. sedapnye nasik ayam.. :D

Dewman said...

hehehehe.. selagi tak makan nasi arab bersama aujinz selagi itu la ada gambar makanan sedap2 :P

Kenanga said...

banyaknya air uolss...matilah double meaning!

Dewman said...

classkannnn.. warna warni lagi.. ceriaaaa hidup kenanga :P

Nuffnang Ads