nuffnang ads

May 28, 2010

Karas itu Sedap

Kuantan sangat panas la uol walaupun hujan sekejap malam tadi. Tiada aktiviti ganas pada hari ini, esok maybe akan menonton shrek bersama adik2 yang tercinta. Chewahh! Petang tadi pergi mencantikkan muka yang semakin berjerawat ini. So, takde la urutan muka kerana akan menyebabkan jerawat datang kembali. Seperti biasa aku buat dengan Ivy, family beautician. Bukan sahaja aku dan mak aku malah cousin dan mak2 sedara pun suka buat dengan Ivy. Dah 20 tahun dia kerja as beautician semestinya best! Let tengok gambar...

Kuih ringan kegemaran aku, kuih karas, korang panggil apa?

Nomm Nomm Nomm

Selain beautician, Ivy pun pandai melukis.

Inilah Ivy, umur dia 41 tahun. Hot mama dengan 3 orang anak. Muka tanpa kedut dan yang penting cantik secara semulajadi tanpa suntikan botox.

9 comments:

Aujinz said...

alaaa.. nape dier tak tayang muka...????

Aujinz said...

Kuih karas di kampung saya kitorang panggil..

KUIH KARAS..

[hik hik hik..]

Dewman said...

Aujinz, cannot tayang muka menghormati privacy orang a.k.a taknak bagi u buat gambar ni as modal ehem ehem.. opsss haahhaha

Kenanga said...

macam body Kak Gee je...makan hati la nyiok kebana..membawa diri ke serawak mencari gambir...matilaaa~

Dewman said...

motif mencari gambir? bukan tuk kenanga ke?

Aujinz said...

Modal untuk apekah???....

Aujinz said...

Gambir apekah????..

Dewman said...

biarlah rahsiaaaa :P

Yun said...

uiks..mesti nyiok xsempat dptkan stok gambir..

abg long kalo mau..aku ade simpan sedikit lg gambir..wakakaaka

Nuffnang Ads