nuffnang ads

April 29, 2010

RM10.20

Itulah harga yang perlu aku bayar untuk lunch hari ini.. ikan cencaru bakar, nasi suku, 5 batang kacang botol, sambal belacan, sambal tempoyak, papadom dan 5 jenis kuah beserta tea o ais. Selalunya lunch aku dalam RM3.50 - RM4 tapi takpe sekali sekalakan. Lunch hari nie aku makan kat medan ikan bakar kampung baru. Seronoknya, best sangat cuci mata. nyummmyyy sangat! mahal pun mahal laa yang penting leh cuci mata.. fengsan ok dengan statement aku!!

sedapnya isi ikan cicah air asam

Souvenir dari enchik deng dari nepal.. berebut sama rafi and sorry la rafi aku dapat warna biru.. thxs to ammarita

Last but not least, gambar aku zaman bebudak dulu.. awwww kurusnyaaa!!

4 comments:

Aujinz said...

wah..apesal mahal bebeno?

kurus mase sekolah...jap jap..cik dewman yang mane eik????

Dewman said...

ikan tu bersisik emas.. :P
teka la i yang mana satu.. hehehe

budak merajuk said...

tak aci. dewi kita tukar ye?? cik din sy nk yg warna biru juga10x. waaaaa....

Dewman said...

hahahaha noooo wayyyyyy :P
meh aku cat ngan kaler biru

Nuffnang Ads