nuffnang ads

April 28, 2010

Bercikcuran

Oleh kerana aku duduk di celah2 seri kembangan maka anugerah cikcuran terhebat di abad ini jatuh kepada diva kenanga. Kalaulah si kenanga takde, mati kutu aku di sini.. mati la kan makan sorang2 kat oldtown, paparich, black canyon.. hah kawww tempat makan taknak kalah nak yang hebat je.. fengsan terasa poyo sangat! apa salahnya sekali sekala makan kat tempat2 camni.. kalau non ado duit.. gerai makcik depan umah aku pun sedap juga.

Lets tengok gambar.. gambar ni di ambil oleh diva kenanga menggunakan canon eos berapa? aku tak tau..

Black Canyon.. serius service charge mahal belum tambah tax lagi.. nak kata sedap tu takde la, boleh laa tapi sayur mmg fresh.

View putrajaya.. bukan nak kondem tapi kenapa la tetiba ada bangunan tinggi yang bisa menutupi keseluruhan bandar putrajaya. Next time nak bawa orang luar tgk pun segan.

Gambar ni aku ambil before ada bangunan tinggi.. sorry amik guna hp dan malam.. cantikkan tanpa ada bangunan tinggi tu.

Pandaikan diva kenanga amik gambar.. ni aku dah edit

Last week lepak di Paparich bersama diva kenanga.. agak sedap juga curry laksa tu selalunya aku baca kat blog orang je.

5 comments:

Aujinz said...

ermm..

bangunan tinggi tue Pullman punye hotel kan?..
memang perosak view..

eh eh..gambo tue mcm kat PICC jer???.. betul ker?..

Kenanga said...

laksa kari tu kureng masam...mek dislike!

Dewman said...

pullman ke? sebab macam tgh dalam pembinaan jer.. a ah amik dari PICC.. jom laa :)

Aujinz said...

..cik dewman..

tetiap hujung bulan,

akan lepak kat tepi tasik kat jambatan tue..

jom detim.. ♥

Dewman said...

jommmmm i suker je.. calling2 atau pnc :)

Nuffnang Ads