nuffnang ads

April 23, 2010

Iklan Dulu


Aku hanya mampu post gambar buat sementara waktu. Akan kembali bersiaran dengan lebih panjang pada hari Ahad. Banyak kerja di opis, semuanya gara2 realtime search. Aku terpaksa menggodek coding orang lain yang aku rasa coding dia tersangatlah extravaganza advanced ke susah ke aku pun tak pasti. Tapi tuk pass parameter aku kena tahu which class and function yang berkaitan yang aku rasa kejap point kat A, pastu point kat B dan point kat C then patah balik kat A dan B.. fengsannnnn!!

Task html convert to pdf terpaksa ditunda, harap2 sempat la siap sebelum 19 May. fengsan lagi!! Si rafi lak terpaksa tunda kerja2 yang patut diselesaikan dek kerana terpaksa menukar maybe keseluruhan query gara2 orang besar nak guna sistem tu secara free! Ni bukan aku fengsan tapi rafi.. hahahaha.. kecohkann RM13 tu pun berkira.. beli je la di saluran yang betul chewahhh!!

6 comments:

rafi yg dh tak cyber said...

Dah seminggu aku tunda ni. nampak gayanya sabtu ni aku nak datang opis lah. sonang skit buat kerja. Dok sorang2 dalam opis. Mampus aku kalau lead membebel

Dewman said...

hahahaha lead tu mulut kemain ok kalau membebel.. aku pun sakit telinga.. opsss!! ahahahaha ampunnn lead :P

rafi yg dh tak cyber said...

huahaha. tau tak pe. Anak sulung memang kuat membebel kot.
Aku dah serabut nak ubah2 connection. nak replicate lg ler serabut.

Dewman said...

hello hello.. aku sulung gak, tapi aku takde la kuat membebel tapi aku kuat marah, nangis, emosi lebih.. maybe sulung + dah 30tahun hahhahaha

rafi yg dh tak cyber said...

huahaha. Sepupu & abg aku kuat membebel + kuat menyakat. Sebab tu aku buat conclusion camtu. Mungkin anak sulung laki kot. hehehe

Aujinz said...

fuhh..ganas....

Nuffnang Ads