nuffnang ads

April 19, 2010

Mari Menjawab

Client opis aku complaint tak dapat guna sistem. Dia tepek la screenshot error tu. Kalau la client tu kawan2 aku, aku jawab..
"Kami telah memperbaiki error tersebut, terima kasih kerana menjumpai curly bracket yang hilang merata2 selama ini di line 229. Al maklumlah, kami yang buat coding dan kami juga yang testing, kadang kala terlepas pandang dengan masalah kecil sebegini. Maaf di atas kesulitan yang puan hadapi, kami berharap tiada lagi penutup tidak cukup di masa akan datang."

6 comments:

Aujinz said...

hahahahha...

kesalahan macam nie, selalu di praktikkan semasa study dulu...dah bese..

Dewman said...

tak bagus ok praktik macam nie, bagaikan pakai baju atas, tapi bawah ditelanjangkan!! hahaha ada ke perumpamaan camtu :P

raficyber said...

huhuhuhu. malu seh org yg buat kesalahan bodoh tu. nk tunjuk terro sangat pakai notepad je. huhuhu

Dewman said...

inilah yang dikatakan programmer sejati dari setahun ke setahun nak berhenti.. last2 tak jadi!! :P dari pakai dreamweaver ke notepad.. tak ke terror namanya tu!! hahaha

... said...

bwahahahaha...camne leh telepas..haiyo..seksanye jd programmer

Dewman said...

saz, kalau setakat tukar atau tambah ciput2 aku dan kawan aku kat atas tu, si rafi, suka tukar kat notepad jer.. akibatnya tak perasan ada yang tertinggal. konun dah cukup terror la kannn, mata tajam, sekali tgk boleh tau penutup cukup ke tidak.. hahaha

Nuffnang Ads