nuffnang ads

April 25, 2010

Orang kampung masuk bandar

Jumaat lepas aku bercikcuran bersama nyah kenanga di kedai mamak. Aku order la roti nan dengan ayam, si nyah lak order roti nan cheese dengan ayam juga. Senyap je si nyah makan, menikmati agaknya.. Pastu nyah bersuara "terima kasih la nok, sebab kenalkan mak makanan niehh, 1st time mak makan taw, marbelos sangat.. sebab tu mak diam" fengsannnnnn aku.. dan 32 tahun baru pertama kali makan roti nan.. nangissss!

Breakfast aku selepas jogging.. thxs to t.linda for the homemade energy bar

Aktiviti hari sabtu dimulakan dengan jogging di cyber bersama t.linda kemudian ke ke chow kit bersama t.linda dan jet.. pergi mana? plaza gm.. bestnyaa g sana, selalunya aku dengar cerita dari orang pasal plaza ni tempat memborong. murahhhhh tauuuuu, but the problem is kena la beli bundle.. contoh beli 6 atau 10, satu barang RM10.. tapi kalau beli satu, harga RM16.. so kepada ahli2 ggo lets membeli belah.. kalau beli banyak pun kita jual la balik.. byk barang yang di jual di sana, ada beg, baju, kasut, manik, rantai, gelang, tudung dan lain2 lagi la.. so harga kat luar sana lebih mahal dari plaza gm nieh.

Lupa nak cerita, tapi aku admit sangat mmg aku jakun parking kat plaza gm tu sebab 1st time parking kereta naik lift.. wowww canggihnya.. hahahaha!! mmg jakun abis laa..

Tengah tunggu pintu lift naik.. kereta sebelah tu tengah naik lift.. jakun tawww!!

Keychain yang gantung2 tu.. RM0.30 tapi kena amik 12 keping.. murahkan uolll kalau kat luar 3 keychain RM10..

Selepas penat membeli belah.. masa untuk makan tengahari nasi kandar di yaseem. Tempat ni t.linda yang suggestkan. memang sedap beratur panjang ok nak makan. As usual aku hanya amik ayam goreng bersama nasi.. nymmmyy sangat! Bau tangan sampai ke hari ahad..

Sedap uoll.. lets ahli2 ggo terutamanya nyah sunplawer.

Then ke Sogo, beli bra lagi.. upset ok, satu bra aku jenama wacoal atau triumph bersamaan 3 bra dan 2 sepender jenama skiva.. tahan lama atau tidak.. kita tunggu dah lihat! sebab aku ni jenis masuk bra dalam mesin basuh.. senang!

Hari ahad non ado aktiviti.. duduk rumah cuci baju kemas rumah dan kemas bilik. Sekian berita dari bilik atas katil.

7 comments:

Kenanga said...

sekali lagi mek nk ucapkan tahnia kat kao nok...kao mmg Ratu makan!then esok paginya..mek gi lagi oder nancis...kenyang smpi ke kul 3ptg.mrasa jimat.

Dewman said...

hahaha.. upset

Yun said...

kesian org tu..br reti mkn nancis.....nancis+ayam tandori di mahbub, bangsar..huh....xterkata...kenyang sampai 3hari..wakakaka

Aujinz said...

bab lain ok lagi..
bab makan tue..adoiaiiii...

den pon masokkan spender dalam mesin basuh...senanggggggg...

nak juin jogging kat cyber hari Sabtu.. area mane eik?

t linda said...

anisssss...t linda tergolek dok 3 hari tau dr ahad tu..kena gastrik attack...ayam pedas kat yassen tuh sungguh2 pedasss...mlm tu t linda terbanggun poning2 pusing2..merangkak muntah munggik dlm tong sampah...sampai rabu mc tauu...
adehhhh

Dewman said...

aujinz nanti pnc u kat vf, secret tau tempat nieh!! nanti leh jog sesama :)

ayoyooo kesiannya t.linda.. masa makan ari tu takde la pulak nampak t.linda berpeluh2 sakan.

Aujinz said...

cik dewman...

takde pon PNC.. menunggu dengan sabar nie..hohoho..

Nuffnang Ads