nuffnang ads

July 30, 2012

Ramadhan - 7, 8 & 9

Bertemu kembali dalam rancangan Makan2 eh, gomoknya kau! bersama dewman..

Jumaat lepas aku makan secara buffet di tropicana golf resort. Keluar ofis pukul 5.15 petang sampai sana lepas maghrib. Dengan jamnya dengan sesatnya. Memba aku si raficyber sampai pening dan muntah2. Aku lak pening sebab aircond ada bau asap dan minyak, rupanya setting aircond salah derrr! haduiihhh pengsanss..

Gambar takde la uolls.. kelaparan sangat! aku makan kuey teow sket, spegeti sket, kuah durian sket, roti apatah sket, seafood yang tawar, lauk pauk, buah, n aiskrim sebatang. Takde selera, what takde selera.. hamboihhhhhh, macam2 makan takde selera kononnnn! Pada aku biasa je, kecuali kuah durian tu.. nyummyyy!

Sabtu, makcik aku takde so berbuka sorang2. Makcik aku pesan ada nasi arab dalam peti ais tapi berlaukkan kambeng. Fuhhhhhhhh, mmg kena kuar la kan cari lauk lain, tapi malas punya pasal, aku panaskan nasi separuh, kambeng aku dah asingkan dalam bekas lain, aku kuarkan kuah lemak ayam 2 bulan lepas.. huawhuawhuawhuwa gila lama, nak letak ayam, ayam masih beku, so aku letak telur seketul. Aku makan dengan sambal belimbing. Owh goreng2an yang mak aku bekalkan tu dah BASIIIIIIIIIIIIII.. sedeyyyyy

Semalam aku makan dengan GGO dekat Noodle Station Shah Alam. Pastu depa bising2 dalam Whatapps kat depan diaorang ada Kamarul Hisham dengan wife dan anak2. Aku, seperti biasa tak kenal, mungkin pernah tengok dia berlakon tapi tak tahu nama. Si yun googlekan.. owhhhhh diaaaa! nampak puteh la kat luar.. lepas makan, shopping jap. Sebelum sampai ke Shah Alam, dalam keta banglong kata 'Aku YAKIN tak shopping sebab NON ADO pitih' Ok kata aku. Sekali dia yang shopping.. aku lak dapat rembat inner jubah.. weeehooo settle masalah tuk raya. Biasa je makanan kat sana, dalam gambar chentek sekali dapat berterbangan udang atas pinggan.. hehehehe

Jom tengok gambar




Gambar ehsan sunflower

No comments:

Nuffnang Ads