nuffnang ads

August 1, 2012

Ramadhan - 10 & 11

Pernah tengok citer Keluarga Iskandar? Aku suka.. besttt! macam citer Modern Family. Pada aku, jalan citer best, kelakar, pendek kata kena tengok la tak rugi pun. At least dalam Keluarga Iskandar takde lelaki kahwin lelaki.. huhuhuhu! Aku suka watak Susan Lancaster.. lama tak tengok dia berlakon. Aku suka, ya suka lagi.. masa keluarga iskandar sambut bulan puasa.. gila banyak makanan atas meja.. arrhhh happy family laaaa!

Jom tengok gambar, apa aku berbuka dua hari lepas.

Ramadhan - 10

 Asam pedas ikan dori

 Udang berenang dalam kacang peas ditemani tauhu dan kentang

Ramadhan - 11

Ayam percik RM3 

 Rendang ayam RM5.50, aku beli dah dua hari, semalam baru makan

 Pulut palas, sama la citer dengan rendang ayam tu

 Main dish, mee kari, t.linda masak

 Kacang hijau durian sejuk beku.. nyummm Alhamdulillah

No comments:

Nuffnang Ads