nuffnang ads

July 16, 2012

Kering Sudah

Jumaat lepas adik aku turun KL sebab nak redeem kupon Spa Suri kat Bangi. Masa beli tu harga RM50 dan boleh pilih 3 jenis Spa. Aku pilih la sauna, mask dan scrub. First time aku ber'spa'2 ni. Bila masuk bilik, dia bagi sepender g-string pakai buang. Uwaaaaaaa perlu keee? Adik aku kata 'ko tak boleh jadi orang kaya?' hah!!

Aku pun berkemban dan bersauna selama 20 minit. Best, sebab ada akar kayu. Wangi je.. then sapu scrub.. uwaaaaaaaaa segannnn gila.. satu badan makcik tu tonyohhhh.. tetek2 pun dia tonyoh.. 'Adik nak scrub tetek tak?' malu2.. 'boleh je'.. hahahahahhaha kelakar.. aku ingatkan scrub belakang badan je.. depan pun kena.. celah2 kangkang abis kena scrub.. tanggal semua kerak2 hitam celah kangkang tu..

Settle spa, pergi Mines lak.. adik aku teringin nak makan roti kapit sayur, sos dan daging kat subway. Aku on je.. pastu beli hp biasa2 tuk bapak aku.. tengok langsir, sebelum balik, layan aiskrim yogurt bukan tutti fruti yang mahai tuu.. ni kedai biasa je, not bad, sedap dan murah.. then layan cream puff durian n yogurt.. delicous!

Owhhh.. Jumaat tu lepak Midv dengan 2 orang cousins aku.. belanja makan korean food kat duba duba.. pastu shoppingggg.. menggila adik aku shopping, aku ikut je, sekali terjebak.. beli juga beg setelah 6 tahun tak membeli. Kebanyakkan beg yang aku ada semua mak aku punya. Ngan mak2 aku pun beli beg, dia nak beg long champ.. limited edition.. aku tak mampu a.k.a nanti boleh pinjam.. hahahaha

Oklah, jom tengok gambar

 Chicken Teriyaki

 Aku dengan kasut turqoise

 Penny Asian Western, makcik aku masak, resepi baru

 Yogurt n cream puff.. Alhamdulillah

No comments:

Nuffnang Ads