nuffnang ads

July 27, 2012

Ramadhan - 4, 5 & 6

Sekejap je hari Jumaat. Malam ni aku berbuka puasa dengan budak2 opis. CEO belanja. TQ, semoga dimurahkan rezeki. Every year pun tempat yang sama, makanan pun hampir sama. Teringin juga la nak tengok menu lain. Bos aku kata, KFC boleh pulak makan hari2.. itu lain! sebenarnya ada je ayam goreng lain, Mcd ke, Popeyes, A&W, Burger King, Carl's J, Wendy's, Nando's, Pizza Hut, Kenny Rogers, Taco Tico, Taco Time, Tago's, White Castle, Vapiano, Wingstop.. ok STOPP tacos2, viano2 takde kat malaysia ya.. kalau teringin sangat nak ayam lain, pasar malam ada, ko nak apa, tunjuk je, leher ada, dada ada, bontot ada, hati ada, tulang pun ada.. tepuk dada tanya selera.. hwua huwahwua derhaka kat bos ni.. ampunnn!

Iftar hari keempat, aku beli roti arab makan dengan kari semalam tapi makcik aku tambah ayam. Aku add on tempe+kentang+tauhu yang mak aku bekalkan tu. Alhamdulillah kenyang.

Hari kelima, aku makan mee goreng t.linda masak. Seperti biasa aku add on goreng2an yang mak aku bekal tu.. 2..3 kali makan habis la bekalan tu.. uwaaaaaaaaaaa nak lagiiii!


Semalam, makcik aku takde, aku tapau tomyam ayam then makan dengan mee goreng t.linda lagi.. hehehehe jgn membazir bulan2 puasa ni. Makan je apa yang ada. Alhamdulillahhhh kenyaaannggg..

Jom tengok gambar..


 Roti arab+kari ayam+goreng2an

Mee goreng t.linda.. hazabnya gambar

No comments:

Nuffnang Ads